Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet

min kjæreste har alltid masse unnskyldinger for ikke se meg-- :-( og han avlyseer ting med meg for gjøre andre ting han tydeligvis finenr viktigere..

erd et idiotisk be han slå opp siden han tydeligvis ikke vil ha meg?blir skuffa over høre han plustelig har endret våre planer.. trodde kjærester var mye mer verd men jeg er visst verdiløs her--

jeg klarer ikke gjøre slutt selv... :grine: because of love

Videoannonse
Annonse
Gjest Bellatrix
Skrevet

Ja, det er teit å be han slå opp. Enten så slår du opp selv eller prøver å få forholdet bedre.

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Ja, det er teit å be han slå opp. Enten så slår du opp selv eller prøver å få forholdet bedre.

hmm hvordan slår folk opp med en man ikke kan leve uten....

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
hmm hvordan slår folk opp med en man ikke kan leve uten....

Du kan leve uten han. At du ikke kan det er bare noe du innbiller deg.

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Du kan leve uten han. At du ikke kan det er bare noe du innbiller deg.

ja her har visst ikke folk elsket noen .... ser ikke akkurat frem til gråte et år til over han

Skrevet

Hvorfor sitte og grine over ham når du har han, istedenfor og grine ove rham når du ikke har han og evt da kan finne noe bedre..

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
ja her har visst ikke folk elsket noen  .... ser ikke akkurat frem til gråte et år til over han

Jo, jeg har også tenkt sånn. Men man kommer seg videre, selv om det tar ett år eller lenger.

Gjest Gjest
Skrevet

Man kan alltid leve uten en person. Å si noe annet er helt feil. Og du er jo nødt til å ta det opp med han. Og ikke si at han skal "slå opp" med deg. For da er du like langt, og vil jo grine uansett. En "voksen" samtale er det som må til.

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Hvorfor sitte og grine over ham når du har han, istedenfor og grine ove rham når du ikke har han og evt da kan finne noe bedre..

nei si det alle svar er s¨å kalde og snus fornuftige men er man virkelig kjær så ser man ikke slike kalde logiske løsninger..

Gjest Gjest
Skrevet
nei si det alle svar er s¨å kalde og snus fornuftige men  er man virkelig kjær  så ser man ikke slike kalde logiske løsninger..

Jo.

Faktisk ;)

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Man kan alltid leve uten en person. Å si noe annet er helt feil. Og du er jo nødt til å ta det opp med han. Og ikke si at han skal "slå opp" med deg. For da er du like langt, og vil jo grine uansett. En "voksen" samtale er det som må til.

ja leve ja men til hvilken grad... et liv fullt av sorg hva er vel det..

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Jo, jeg har også tenkt sånn. Men man kommer seg videre, selv om det tar ett år eller lenger.

brukt hvert år til komme ov er noen.--. derfor det er vanskelig nok en gang...

Gjest Gjesta
Skrevet

Hadde ei venninne i lignende situasjon. Hun slo til slutt opp med han, fordi hun visste at han ville gjøre det slutt men at han ikke hadde baller nok. Hun slet mye med kjærlighetssorg i omtrent ett år, men så er hun også veeeldig følsom og generelt deprimert over alt slags. Men til og med hun kom til slutt helt over eksen, og har nå møtt en ny fyr og er kjempelykkelig :)

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis han ønsker å tilbringe tid med deg så gjør han nettopp det,-tilbringer tid med deg. Hvis han ikke prioriterer deg og du føler at du er langt nede på prioriteringslisten hans så vet du hvor landet ligger.

jeg forstår at det er vanskelig å bryte med en du har sterke følelser for, men jeg forstår ikke at du vil være sammen med en som ikke føler like sterkt for deg.

Det har med stolthet å gjøre.

Vil du ha en som vil ha deg kun av og til?

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Hvis han ønsker å tilbringe tid med deg så gjør han nettopp det,-tilbringer tid med deg. Hvis han ikke prioriterer deg og du føler at du er langt nede på prioriteringslisten hans så vet du hvor landet ligger.

jeg forstår at det er vanskelig å bryte med en du har sterke følelser for, men jeg forstår ikke at du vil være sammen med en som ikke føler like sterkt for deg.

Det har med stolthet å gjøre.

Vil du ha en som vil ha deg kun av og til?

seff ikke men hans elv sier jo det er pga alt han må gjøre .. bla bla..må"

ingen har da likt meg like sterkt som jeg liker dem så hva skal en gjøre sitte alane resten av livet for ingen føler sterkt nok for en.. alle er jo ikke toppmodeller er vel derfor en ikke blir så populær muligens personligheten min er iallfall fin venner sier jeg er både morsom og sprø.. og liker meg.. rart menn skal ville gjøre så liten innsats alltid..

Gjest Gjest
Skrevet

Snakk med han, jeg ser ingen problemer med at du sier ett eller annet i retning “om vi omtrent aldri ser hverandre, er det da noen vits i å være sammen?

Gjest Gjest_sus_*
Skrevet
Snakk med han, jeg ser ingen problemer med at du sier ett eller annet i retning “om vi omtrent aldri ser hverandre, er det da noen vits i å være sammen?

han har klart overbesvise meg hver gang jeg tar dette opp med at han må ditt og datt.. og jeg føler jeg kommer til kort med hva jeg skal si.. han mener visst jeg har fopr lite ta meg til.. men skjønne rikke vitsen om jeg også skal være like opptatt da ser en iallfall ikke hverandre.. får liksom ikke lyst gjøre andre ting når man har en man er forelsket i.. men det har tydeligvis han.. helst ville jeg sett han hver dag.. skremmer vel vettet av han om jeg sier sånn.. men er såpass lidenskapelig at det er vondt bli avvist hele tiden..om han ikke vil mer kan han vel bare si det fatter ikke at menn helelr vil spille et langt spill som bare sårer oss mer enn om de sa nei jeg vil desverreiik se deg mer!!

Gjest Gjest
Skrevet

straighten up little solider, lift up that upper lip.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...