Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Har de senere årene slitt veldig med knusktørt hår. Samtidig har håret mitt vært krøllet. Har brukt masse balsam og fuktighetskurer, og det ser ut som de har hatt effekt! Håret mitt er bløtere og står ikke ut som afro slik det gjorde før (stort bruset hår). Men nå som håret er mindre tørt opplever jeg at en del av krøllene har forsvunnet. Flere med samme opplevelse? Går det ikke å få i pose og sekk?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Krøllete hår blir finere om du lar være å gre det etter at du har dusjet, da blir krøllene mer samlet. Selv bruker jeg å ha litt hårgele i håret etter en dusj, for å samle enda mer.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 Krøllete hår blir finere om du lar være å gre det etter at du har dusjet, da blir krøllene mer samlet.← Sånn er det hos meg og, men jeg bruker et leave-in skum fra Kerastase som fremhever krøllene. Og når jeg bruker balsam får jeg mindre krøller. Forøvrig så får jeg veldig mye krøll når jeg er ute i duskregn, så kanskje det hjelper å ha en sprayflaske med vann for å få mer krøll?
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Sånn er det hos meg og, men jeg bruker et leave-in skum fra Kerastase som fremhever krøllene. Og når jeg bruker balsam får jeg mindre krøller. Forøvrig så får jeg veldig mye krøll når jeg er ute i duskregn, så kanskje det hjelper å ha en sprayflaske med vann for å få mer krøll? ← me too
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå