Gjest Uerfaren... Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har, av diverse årsaker, ikke vært i noe fast forhold selv om jeg ikke lengre er av de yngste. Nå ser det ut til at jeg kan ha funnet en jeg ønsker å leve lykkelig sammen med resten av mine dager, og hun ser ikke ut til å være uenig I en annen tråd ble det nevnt "nybegynnerfeil" i forbindelse med å være i et seriøst forhold. Noen som kan gi meg et lite hurtigkurs slik at jeg kan unngå de verste brølerne? Og slik at jeg ikke skremmer henne bort ved å virke som en fjortis...
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Iallefall tenk før du sier noe dumt som kan såre!
Quirky Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Å bruke setninger som "Jeg elsker deg" for tidlig kan være temmelig risikabelt. Og selv om du ser for deg bryllup, barn og rekkehus, er det vel strategisk lite smart å legge frem de planene på et tidlig tidspunkt i forholdet. Jeg ville iallefall blitt litt skremt. Et standardråd er vel å ta det med ro, og ikke gå for fort frem. Verken jeg eller mine forhenværende kjærester gjorde det noengang, og jeg er singel nå..så kanskje det er noe i det. Behold ditt eget liv selv om du har fått kjæreste, ikke kleng deg fast til ham. Ingenting er så spennende som et nytt forhold..så nyt det! Endret 4. juli 2006 av Quirky
Wonders Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Høres ut som du er en HANN, som ikke vil skremme HENNE... La vær å prøve å imponere henne bestandig, med gutte-ting...Kamerater er ikke alltid beste test-panel . Så vær skikkelig, som ...ikke grisekjør i trafikken(i hvert fall ikke med henne i bilen), eller drikk fra kartongen fra kjøleskapet. Det er godt å ha en gutt å kunne stole på,så si gjerne til henne, på passende tidspunkt, at du vil stille opp for henne om det skulle være noe. Så gjør det oxo, om hun ringer å trenger bare å høre stemmen din, så hender det ofte at hun bare vil finne ut om du faktisk er der når hun trenger deg...Store som små øyebilkk...
Ciara Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Jeg vil egentlig bare oppfordre deg til å nyte livet, jeg! Tror ikke du kommer til å begå noen megatabber så lenge du er deg selv og tenker deg om før du gjør ting. Du skal jo ikke forandre for mye på deg selv heller, hun ønsker jo å være sammen med deg slik du er!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 En av mine xkjærester,som ikke hadde hatt dame før,han sov på gulvet på madrass hos en venninne fordi hun var så lei seg!!! -Det gjør du IKKE! -Videre så er det stort sett det at du må leve i tosomhet. Da lever du ikke som om du e singel..hverken på byen eller hjemme. :-) Det betyr & at du må ta hensyn. :-)
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Å bruke setninger som "Jeg elsker deg" for tidlig kan være temmelig risikabelt. Og selv om du ser for deg bryllup, barn og rekkehus, er det vel strategisk lite smart å legge frem de planene på et tidlig tidspunkt i forholdet. Jeg ville iallefall blitt litt skremt. Et standardråd er vel å ta det med ro, og ikke gå for fort frem. Verken jeg eller mine forhenværende kjærester gjorde det noengang, og jeg er singel nå..så kanskje det er noe i det. Behold ditt eget liv selv om du har fått kjæreste, ikke kleng deg fast til ham. Ingenting er så spennende som et nytt forhold..så nyt det! ← Enig! Men samtidig må jeg si at en ting er å få råd og vite det teoretiske...en annen ting er å faktisk la følelsene råde litt og la seg drive med. Dette er et nytt område for deg, og da vil du nødvendigvis måtte gjøre noen erfaringer og brølere først. Hvis hun har mye mer erfaring enn deg, kasn det være negativt... Uansett, det går sikkert bra, dere er jo voksne. Lykke til!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 ikke drikk fra kartongen fra kjøleskapet. ← Æsj! Finnes det folk som gjør det??
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Ikke gjør mot han/henne ting du ikke vil h*n skal gjøre mot deg...
Annie Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Dusj ofte, skift undertøy hver dag, og skift gjerne på senga, selvom det er mandag. Lag en middag om du kan sette på komfyren. Behandle henne gjerne som en prinsesse, men ikke kvel henne. Vis at du er stolt av henne, men ikke sett henne på en pidestall. Tanken på å sende/gi blomster teller ikke like mye som faktisk å gjøre det! Tilby deg gjerne å fylle bensin på bilen hennes, eller fylle luft f.eks. Men du behøver ikke gjøre det hver gang. Merk deg hvilken ringstørrelse hun bruker, og om hun liker f.eks perler eller ikke. Sånn om du skal kjøpe smykker til henne mener jeg. Sikkert mange fler gode råd, men jeg kommer ikke på flere nå.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Dusj ofte, skift undertøy hver dag, og skift gjerne på senga, selvom det er mandag. TS er vel på jakt etter andre tips enn det vil jeg tro... Siden dette er ting alle vanlige mennesker bør ha fått inn med morsmelka at de må gjøre. Du bør virke interessert, men ikke overdrive. Snakke om deg selv uten å brette ut hele livshistorien. Ikke snakk om ekskjærester. Det sier seg vel litt selv...
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 skift gjerne på senga, selvom det er mandag. Hva har forresten mandag med saken å gjøre. Her skiftes sengetøy 2 ganger i uka samme om det er mandag eller fredag...
Annie Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Menn som har vært single i mange år ser ofte ikke at sengetøy burde skiftes, eller de glemmer det. Det er ikke dermed sagt at flesteparten er slik, men enkelte.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 Grav opp meitemark og be henne med på fisketur samtidig som du mener hun må tre marken på kroken. Det er vanskelig å si, for vi kjenner ikke kvinnemennesket ditt.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Grav opp meitemark og be henne med på fisketur samtidig som du mener hun må tre marken på kroken. Det er vanskelig å si, for vi kjenner ikke kvinnemennesket ditt. ← Æsj!!!!
Dina Skrevet 6. juli 2006 #16 Skrevet 6. juli 2006 Hei! Jeg kan ikke helt se at du skulle kunne gjøre flere "brølere" enn andre som går inn i et nytt forhold. Alle forhold er ulike, fordi mennesker er ulike, og sånn sett starter man "på scratch" hver gang! At du ikke har vært i faste/lange forhold tidligere gjør ikke deg underlegen i forhold til din kjæreste. Hun har sine erfaringer, men du har også fått dine erfaringer i livet. Nettopp de erfaringene du har hatt, har vært med på å gjøre deg til den personen du er i dag, og gjør at du er verdt å elske, som den du er!! Om du ikke kan være deg selv med henne, på godt og vondt, er hun ikke verdt deg!! Lykke til med kjærligheten!!!
Gjest Kathrine Skrevet 16. juli 2006 #17 Skrevet 16. juli 2006 Hvordan går det med forholdet, trådstarter?
Gjest Gjest_Trådstarter_* Skrevet 16. juli 2006 #19 Skrevet 16. juli 2006 Det er sommer, og hun jobber _hele_ tiden for å spare penger til studiene starter igjen. Dessuten bor vi ikke helt i nærheten av hverandre nå. Så kort fortalt, så står det (nesten) på stedet hvil. Men vi holder kontakten med sms, og til høsten skal jeg også studere igjen, så jeg håper forholdet kan utvikle seg da. Takk for omtanken - trådstarteren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå