Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Det lurer jeg også på! Slike "alle" har under skjørt nå...
Svart Katt Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Aner ikke hvordan utvalget er i nettbutikkene, men har hvert fall sett det i både en Cubus- og en H&M-butikk i løpet av sist uke. De som er i bomull selger de sikkert i selve klesavdelingen, men det finnes og sånne i mer tynne strømpebukse-stoff, de ligger sikkert i strømpebukseavdelingen.
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Ok! Hva foretrekker dere, i bomull eller tynt strømpebuksestoff?
Krista83 Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 De i tykt strømpebuksestoff er de som jeg synes er penest. Prøvde et par i bomull og de var skikkelig rare og store rundt hoftene, mens de var passselige rundt lår og legger, det var skikkelig bulkete under det skjørtet jeg hadde på meg..
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Er bare å kjøpe vanlige longs og klippe av foten. Men de finnes garantert i butikkene nå, når jeg har blitt lei av dem! Hver gang jeg vil ha noe jeg har sett i et utenlandsk moteblad eller på catwalken, tar det ca halvt år/ett år før det kommer i butikkene i Norge
Gjest VW Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Jeg vil ha den typen som er i blondestoff (i sort helst) noen som har sett det?
wind-up bird Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Jeg så ikke så nøye på dem, for jeg er ikke på utkikk etter sånne, men da jeg var på H&M her om dagen hadde de sånne som stopper på leggen, og jeg tror de var litt tynne (omtrent som vanlige, tynne strømpebukser..)
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 Jeg så dem på Popin i går faktisk, i mange farger og med blondekant. (jeg syns de er grusomme jeg da, men jeg husker dem fra forrige runde)
Gjest Gjest_StineMa_* Skrevet 10. juli 2006 #13 Skrevet 10. juli 2006 Jeg fant noen på Cubus, men de var ganske lange, nesten ned til anklene. De hadde ikke kortere sa damen i kassa, men jeg vil gjerne ha sånne som stopper midt på leggen. Kan jo ikke være meningen at man skal trekke de såpass mye opp a tdet blir klumpete oppover lårene bare for å få de til å nå midt på leggen? Har vært på H&M, Lindex og Vero Moda også, men uten hell
Gjest Gjest_StineMa_* Skrevet 10. juli 2006 #14 Skrevet 10. juli 2006 Jeg fant noen på Cubus, men de var ganske lange, nesten ned til anklene. De hadde ikke kortere sa damen i kassa, men jeg vil gjerne ha sånne som stopper midt på leggen. Kan jo ikke være meningen at man skal trekke de såpass mye opp a tdet blir klumpete oppover lårene bare for å få de til å nå midt på leggen? Har vært på H&M, Lindex og Vero Moda også, men uten hell ← Glemte å nevne at jeg har sett sånne som går til midt på anklene, men at de har blondkant nederst, og det vil jeg ikke ha
Gjest Tanita Skrevet 11. juli 2006 #15 Skrevet 11. juli 2006 kjøpte meg på neste stopp tror jeg det var, med blondekant nederst. syns de var kjempefine jeg! :rosasmil: Og jeg husker også hvor populært det var med tights på 80-tallet. Husker jeg ville ha slike når jeg ble "stor"! og det ble det!
SunAndMoon Skrevet 16. juli 2006 #16 Skrevet 16. juli 2006 Jeg vil ha den typen som er i blondestoff (i sort helst) noen som har sett det? ← så på en utstillingsdokke fra risøe med den typen du beskriver. men tror fargen var grå eller hvit.
Gjest Gjest Skrevet 16. juli 2006 #17 Skrevet 16. juli 2006 kjøpte meg på neste stopp tror jeg det var, med blondekant nederst. syns de var kjempefine jeg! :rosasmil: Og jeg husker også hvor populært det var med tights på 80-tallet. Husker jeg ville ha slike når jeg ble "stor"! og det ble det! Hvor gammel er du? Gikk du ikke med tights da du var lita? Selv sprada jeg rundt i tights når jeg var 5-6år. Syntes det var såå fint!
Gjest Tanita Skrevet 16. juli 2006 #18 Skrevet 16. juli 2006 Jo, jeg brukte det da jeg var lita også, men ville ha i alle farver osv...
annine Skrevet 18. juli 2006 #19 Skrevet 18. juli 2006 www.ellos.no har det går fint an å dra opp de fleste dersom de er for lange, altså om du vil ha sånne som går rett over kneet kan du godt kjøpe lange og dra de opp om det ikke er en stram søm nederst
Gjest Gjest Skrevet 18. juli 2006 #20 Skrevet 18. juli 2006 akkurat nå har Cubus. Var nettopp i butikken der. Svarte med en blondekant nederst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå