Gå til innhold

foto av kjoler hos brudesalongen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Var innom en brudesalong idag og prøvde ulike kjoler. Min forlover skulle ta bilder, slik at jeg kunne se hvilken som var penest på meg, men det fikk vi ikke lov til for damen som jobbet der....Er dette vanlig hos alle. Syntes det var litt merkelig men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ble faktisk oppfordret av butikkinnehaveren til å ta med fotoapparat, men glemte det selvfølgelig! Har også vært i en annen salong, hvor vi fikk ta bilde av en kjole, den du liksom hadde bestemt deg for. Tror dette varierer fra salong til salong, men det burde vært lov alle steder spør du meg. Det er så lett å glemme hvordan kjolen ser ut når du kommer hjem og skal tenke...

Spoon

13 juli 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Det varierer nok veldig, for hun som hjalp meg i butikken anbefalte meg å komme tilbake for å ta bilder. Skal dit i morgen for å prøve kjolen igjen og ta masser av bilder. Jeg gleder meg kjempemasse og er skikkelig spent!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg fikk ikke ta bilder før jeg hadde bestemt meg for kjole. Og det skjønner jeg veldig godt, for nå når jeg har fremkalt bildene angrer jeg noe så forferdelig. Ser helt grusom ut i den kjolen, så nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre. Følte meg ganske fin i butikken.

De sier det er fordi lyset er for dårlig i butikken, men jeg vet nå ikke jeg...

Hilsen en annen Anonym

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KristinK

Anonym, har du kjøpt kjolen eller leid? I butikken jeg var i kan man nemlig ombestemme seg og velge en annen kjole senere om man leier. Kjempekjekk mulighet, men jeg håper ikke jeg blir så misfornøyd med bildene at jeg ønsker det!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok også bilder, og de ble ikke fine!

Det er nok en grunn til at de sier det.. kjolen var mye finere i virkeligheten enn på bilde, så jeg råder deg til ikke å gjøre det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KristinK

Selv skal jeg ta bilder av kjolen uansett. Blir bildene fæle får det ikke hjelpe, for jeg falt totalt for den kjolen og jeg vet at den er fin i virkeligheten uansett. Bildene er egentlig mest ment til frisør og blomsterdekoratør for at de skal vite hvordan den ser ut.

KristinK smile.gif - Vi gifter oss 10.august 20021212[ Dette Innlegg er endret av: KristinK den 2002-03-20 10:17 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...