Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan er prisene for en vanlig klipp på adam & eva?

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har klippet meg på Adam og Eva. Klippen koster vel ca 500. Jeg har imidlertid gått til en lærling der, og da har jeg fått det til halv pris. Det blir like bra som en ferdig utdannet frisør, hun er veldig flink til å lytte til mine ønsker, men ulempen er at det tar ganske lang tid å sitte i frisørstolen.

Skrevet

Svindyre! Vi var innom å hørte om pris på klipp av sønnen min på 7 år...vi pleier å betale melom 170 og 220 når vi klipper han (hvorsomhelst ellers) - Adam og Eva skulle ha 420!! (For "barneklipp") La oss bare si at vi snudde på hælen og gikk....

Gjest gjesta
Skrevet

Den ene gangen jeg klipte meg der, betalte jeg 450. Full styling med rettetang var inkludert i prisen, og det tok laang tid siden jeg har så masse hår. Tror ikke jeg har vært så fin på håret verken før eller siden!

Gjest Gjest
Skrevet

For litt over et halvt år siden tok de kr 630 for hårklipp (inkl vask og slikt..)

Gjest agjest
Skrevet

Klipper meg fast der og betaler litt forskjellig etter hvem som klipper meg, det blir nemlig dyrere jo høyere stilling og mer erfaren frisøren er. Sist betalte jeg 600, gangen før 650 mener jeg å huske.

Frisørene på Adam og Eva er dyktige og jeg føler jeg får det jeg betaler for, derfor klipper jeg meg kun der.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg klipper meg fast der, min erfaring er at man får hva man betaler for. De to jeg klipper meg hos er kjempeflinke, hun jeg går mest til er senior stylist og tar vel 650 for klippen, hun andre art director, da er det over 700.

Hos stylistene tror jeg det ligger på ca 500, det er jo det samme som overalt ellers. På Nikita må man jo til og med ut med ekstra for balsamen :sprettoy: , så det havner jo på det samme til slutt...

Absolutt dyrt hos Adam og Eva altså, men jeg er alltid fornøyd.

Gjest gjesta
Skrevet

Absolutt dyrt hos Adam og Eva altså, men jeg er alltid fornøyd.

Jeg sitter med samme erfaring, jeg gidder ikke prøve andre frisører lengre.

Skrevet

Til dere som går hos Adam og Eva: har lyst å prøve dem, men er litt redd for at det skal bli for hipt og fancy hvis dere skjønner.

Har en gang eller to vært utsatt for frisører med STORE visjoner :ler: som har klippet frisyrer som krever en time ekstra på badet hver dag og som gjør at du må tilbake og klippe deg ette 4 uker....

Skrevet
Til dere som går hos Adam og Eva: har lyst å prøve dem, men er litt redd for at det skal bli for hipt og fancy hvis dere skjønner.

Har en gang eller to vært utsatt for frisører med STORE visjoner  :ler:  som har klippet frisyrer som krever en time ekstra på badet hver dag og som gjør at du må tilbake og klippe deg ette 4 uker....

Sånn er ikke "mine" adam&eva frisører ihvertfall! De er derimot utrolig flinke til både å klippe og farge i henhold til hva som kler meg.

Dessuten går jeg bare hver 8. uke - etter anbefaling fra frisøren.

Har vært hos en sånn überhipp frisør for mange mange år siden, ble vettskremt av det. ;)

Gjest gjesta
Skrevet

Har en gang eller to vært utsatt for frisører med STORE visjoner  :ler:  som har klippet frisyrer som krever en time ekstra på badet hver dag og som gjør at du må tilbake og klippe deg ette 4 uker....

Kommunikasjon er viktig når man er hos frisøren! Ikke la dem begynne å klippe før du vet at dere har de samme tankene om hva som bør og ikke bør gjøres. Jeg har brent meg på det der noen ganger før, men hvis jeg klipper meg hos en frisør som ikke kjenner meg nå, pleier jeg alltid å forklare hvordan håret mitt oppfører seg og hvilke problemer det har med tanke på styling. Jeg er også veldig tydelig på hvilke stiler jeg liker og hva som er helt uaktuelt for meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...