Gjest Gjest_Mimi_* Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Har du ofte opplevd at en mann gråter.. Jeg har sett min x gråte kanskje 4 ganger på 3 år. Min far og bror har jeg aldri sett har grått. Min nåværende samboer noen ganger.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Sammen med den sippegutten jeg, han gråter stedig, nesten slitsomt.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Ja da faren hans døde. Og en annen en da meg og førstnevnte kom hjem fra byen 1 kvarter etter vi sa det, og han satt og hylgråt utenfor døra og brølte "BUHUHUU har dere vært ute hele tiden? Jeg har banket og banket på døra og trodde dere ignorerte meg! JÆVLA DRITTSEKKER BUHU!" :klø: av han siste
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Ja da faren hans døde. Og en annen en da meg og førstnevnte kom hjem fra byen 1 kvarter etter vi sa det, og han satt og hylgråt utenfor døra og brølte "BUHUHUU har dere vært ute hele tiden? Jeg har banket og banket på døra og trodde dere ignorerte meg! JÆVLA DRITTSEKKER BUHU!" :klø: av han siste ← hihihi... Var han full eller noe slikt? Mine ekser har jeg aldri sett gråte, min bror og min far bare når noen nære har gått bort, aldri ellers... Min nåværende har jeg sett gråte et par ganger...
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Gutter gråter lite. Menn, derimot, vi gråter overraskende ofte.
Gjest Miloine Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg har sett en del menn gråte og ikke nødvendigvis i begravelse.
punktom Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Ja, jeg har sett en del menn gråte... ← Over favorittlag som taper kampen, teller ikke.
Gjest gjest1 Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 hihihi... Var han full eller noe slikt? Mine ekser har jeg aldri sett gråte, min bror og min far bare når noen nære har gått bort, aldri ellers... Min nåværende har jeg sett gråte et par ganger... ← Nei han er bare sutregutt
Gjest LilSweetie Skrevet 5. juli 2006 #10 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har aldri sett kjæresten min gråte, jeg! Og vi har vært sammen i to år....er det rart?
Amalie_85 Skrevet 5. juli 2006 #11 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har heller ikke sett kjæresten min gråte. Men jeg tror han nesten gjorde det en gang. Da jeg var lei meg. Så felte han en tåre når jeg satt å sippa til den kjempe kjempe triste filmen.
Yme Skrevet 5. juli 2006 #12 Skrevet 5. juli 2006 (endret) Jeg bynte å gråte en gang, når jeg så en dokumentar om en type som hadde en sykdom som gjorde at huden hans ikke satt fast på kroppen(den datt av heletiden). Fingrene hans hadde grodd sammen tilslutt pga at han altid hadde sår overalt... Han levde i rundt 30 år, også hadde en aan sykdom som gjorde at han aldri kom i pubærteten også(så han ligna litt på en 12 år gammal såmbigutt, selvom han var litt over 30 år gammal). Dokumentaren handla om de siste ukene i livet hans, å på slutten døde han. Det var kjempetrist! Han var så glad og opplagt heletiden, selvom han hadde det helt jævla! Stakkar fyr... Endret 5. juli 2006 av Yme
Viviwoom Skrevet 5. juli 2006 #13 Skrevet 5. juli 2006 Jeg bynte å gråte en gang, når jeg så en dokumentar om en type som hadde en sykdom som gjorde at huden hans ikke satt fast på kroppen(den datt av heletiden). Fingrene hans hadde grodd sammen tilslutt pga at han altid hadde sår overalt... Han levde i rundt 30 år, også hadde en aan sykdom som gjorde at han aldri kom i pubærteten også(så han ligna litt på en 12 år gammal såmbigutt, selvom han var litt over 30 år gammal). Dokumentaren handla om de siste ukene i livet hans, å på slutten døde han. Det var kjempetrist! Han var så glad og opplagt heletiden, selvom han hadde det helt jævla! Stakkar fyr... ← Gikk den på tvnorge? Tror jeg så den. Det var ganske tragisk, ja...
Gjest Aethra Skrevet 5. juli 2006 #14 Skrevet 5. juli 2006 De fleste menn jeg kjenner godt har jeg sett gråte mer enn én gang (gjerne i forbindelse med fyll, film el.) Kjæresten min, derimot, er ikke lett-grinete, har bare sett han gråte én gang. Da var han sååå lei seg, følte seg tilsidesatt av meg i en vurdering, og var veldig såret - gråt sikkert i en halvtime mens jeg trøstet, og sa unnskyld-unnskyld... Jeg hadde dårlig samvittighet i flere måneder etterpå
Yme Skrevet 5. juli 2006 #15 Skrevet 5. juli 2006 Gikk den på tvnorge? Tror jeg så den. Det var ganske tragisk, ja... ← Jepp! Den har gått flere ganger og
Viviwoom Skrevet 6. juli 2006 #16 Skrevet 6. juli 2006 Jepp! Den har gått flere ganger og ← Huff, den husker jeg godt, selv om det er lenge siden jeg har sett den. Han var jo så morsom og glad, og når han døde...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå