Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. desember 2002 #1 Del Skrevet 21. desember 2002 Denne ypperlige førjulsfilmen sendes på NRK2 LilleJulaften kl. 21:00. Den bør alle få med seg. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnnyCash Skrevet 23. desember 2002 #2 Del Skrevet 23. desember 2002 Den filmer er bare helt ja.. *mangle ord* :-D Gleder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 23. desember 2002 #3 Del Skrevet 23. desember 2002 Jeg også, jeg skal storkose meg foran tv'en med Oscar, pledd og en stor kopp varm sjokolade. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 4. februar 2003 #4 Del Skrevet 4. februar 2003 En plakat fra denne filmen har jeg nå hengt opp i glass og ramme i gangen. Det er ett bilde av Jack og Sally som står å kikker på månen. Mot den mørkerøde veggen ser den veldig lekker ut. Jeg er så utrolig glad i den filmen- har den på DVD og blir aldri lei av den. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 4. februar 2003 #5 Del Skrevet 4. februar 2003 Jeg er også veldig glad i den filmen, og har nå fått brodern til å bli hektet også, enda han er 16 år og veldig tøff.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 6. februar 2003 #6 Del Skrevet 6. februar 2003 Storkoser meg med den filmen. Lånte desverre cd'en til en venninne av lillesøster - hvorpå jeg aldri fikk den igjen fordi vi har flytta rundt alle tre og mistet kontakten. Får vel bestille den igjen, sammen med DVD-versjonen. Strålende film! Jeg hadde hørt om den leeenge før den endelig ble ferdig, så da den endelig kom, var jeg helt frelst. Liker Sally-figuren veldig bra. Yndlingssangen er "The Ooogy-boogy song"! Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Medinilla Magnifica Skrevet 10. februar 2003 #7 Del Skrevet 10. februar 2003 Den filmen er det ingenting å utsette på nei. Alt er så så gjennomført bra! En av mine favoritter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå