Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Typen min slikket meg første gang denne uken, men ikke noe lenge, han gjorde det en gang senere også, men da spurte han om jeg kunne dysje først. Han har mast masse om å få gjøre det, men jeg ville egentlig ikke, for jeg tror neppe det smaker godt. Tror han oppdaget det da han ba meg dysje... Jeg er veldig renslig og dysjer ofte altså. Han får aldri gjøre det igjen! Selv syns jeg det er deilig å suge ham. Liker noen gutter det egentlig, å slikke jenta mener jeg?
Azi Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Jeg er nå ikke gutt.. Men kan si at nei det smaker ikke vondt! Synes det smakte mer vondt når hun hadde nettopp dusjet og vasket seg med intimsåpe. Det ble for sterilt synes nå jeg da! Det rundt 9-10 år siden jeg hadde sex med jente. Og det skjedde kun 2 ganger med samme jenten. Så jeg vet ikke hvordan andre smaker!
Gjest fluesmekker Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Tror nok det er mange gutter som nyter og tenner veldig på å slikke jenta
Gjest KA Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Faktisk noe av det aller beste jeg vet. Kvinner varierer vel like mye i smaken som menn, men så langt har jeg vært heldig. Til å begynne med syntes jeg ikke det smakte noe særlig godt, må jeg innrømme. Det smakte ikke vondt, men det er absolutt en vanesak. Jeg lærte meg å bli vant med smaken, og å like den, siden dette var noe jeg tente på. Men det er et aber: det er ikke noe gøy å slikke ei jente som tydelig har motforestillinger. Det har skjedd meg én gang, og da merket jeg smaken tydeligere også -- selv om den ikke var merkbart annerledes fra det jeg var vant til. Men når en kvinne elsker det, da får jeg ikke nok. Det er nok en god del psykologisk der.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 jeg suger ikke hvis ikke den er nyvasket. og da skal det ikke være med såpe, bare grundig vasket med vann, da smaker det naturpikk og det er så fint!
Gjest splæsj Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har ikke fått noen klager. Klart, det lukter ikke blomster, det lukter kjønn, men det finnes faktisk fyrer som synes det er superdigg med både lukt og smak. Og så lenge man ikke er slurvete med hygienen går det nok bra. Ja, noen har sterkere lukt/smak enn ande, men det går vel fint å ta en kjapp vask først. Åh, nå kom jeg til å tenke på en gang en fyr fingret meg. Han gjorde et stort nummer ut av det, sa "mmmmm", slikket på alle fingrene og smattet etterpå som om han slikket kakedeig av dem eller noe. Det var ikke så veldig sexy, nesten litt ekkelt, men han syntes vel det var digg, da.
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 mannfolka elsker lukten av fitte. min eks-elsker tok tak i rumpeballene mine for så å lukte på dåsa mi. Jeg ble råtent av det. så satte gang i gang med tungearbeidet.
Gjest frustrert Skrevet 6. juli 2006 #8 Skrevet 6. juli 2006 Jeg tenner på slikke dama mi, og gjør det nesten hver gang vi har sex, men hun tar aldri meg i munnen, tar aldri initiativet, og vil helst bare ligge på ryggen. Jeg vil gjerne noen ganger pr uke, men når jeg må gjøre alt, så får jeg følelsen av at hun ikke syns det er så viktig med sex, selv om hun sier noe annet. Jeg blir frustrert, hva skal jeg gjøre?
Mia72 Skrevet 6. juli 2006 #9 Skrevet 6. juli 2006 Hva med å bytte sted sånn at hun ikke kan ligge på ryggen? Hva med å sette henne på kjøkkenbenken mens dere lager mat og skru av alle platene og fortell henne at hun er såå sexy så du bare må ha henne der og da? Etterpå går det jo an å sette seg på en stol og fortsette... Lykke til!
TNode Skrevet 6. juli 2006 #10 Skrevet 6. juli 2006 Slikke jenter er jo digg da Mmmmm..ligge mellom beina på en jente og kjenne og smake at hun liker det mens hun bukter og vrir seg samtidig som hun klynker og stønner av velbehag. Ahhh..Nirvana *sukk*
Gjest KA Skrevet 6. juli 2006 #11 Skrevet 6. juli 2006 Jeg elsker når hun griper tak i håret mitt og drar meg hardt inn mot seg, samtidig som hun presser musa opp mot ansiktet mitt. Det er ikke nok å bare slikke, hun skal nyte det også. Det er jo hennes nytelse jeg tenner på.
Gjest Gjest_sam_* Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Smaken variere fra person til person. Renslighet er viktig både for smak og lukt . Muligens du ikke hadde vasket deg "Riktig" eller at du bare er "ung" og har en strammere smak/Lukt på grunn av det (Har funnet ut at smak lukt har sammenheng med Alder og tid etter mensen osv.. Du har mange Kriker og kroker dernede hvor lukt osv lett kan sette seg så jeg vil anbefale deg og la typen vaske deg i dusjen som et ledd i "Oppvarmingen" ( Kona syntes det var utrolig deilig" samtidig som at dusjen demper lukte/smak av kjønns-saftene. Synes det er utrolig trist at du vil Nekte deg den gleden og nytelsen det er og bli slikket for ALL fremtid basert på en hendelse. Jeg brukte mange ÅR på og få omvendt kona og Nå synes hun det er det beste hun kan Få. Og JA mange menn synes det er VIRKELIG Deilig og slikke ei dame og se henne NYYYYYYTE for så o få en grensesprengende orgasme. En annen fordel som mann ( Noe kvinnen får goden av etterpå) er at man kan leke "jakten på G-punktet" og når en mann først har funnet det så gir han seg ALDRI med og stimulere det etterpå ( siden han VET at gnir han litt der så tenner dama og han får seg en tur i senga) Mvh Sam "Den største lykken er og glede andre"
Gjest Tanita Skrevet 8. juli 2006 #13 Skrevet 8. juli 2006 mannfolka elsker lukten av fitte. min eks-elsker tok tak i rumpeballene mine for så å lukte på dåsa mi. Jeg ble råtent av det. så satte gang i gang med tungearbeidet. ← Tuller du egentlig? Dette er litt off-topic, men siden du sier at du har lagt ut bilde av deg selv, ønsker å bli modell osv. Og nå snakker du om dine sexuelle erfaringer... Er du ikke redd for å bli gjenkjent... Eller tuller du?
Gjest Pet Skrevet 8. juli 2006 #14 Skrevet 8. juli 2006 Tuller du egentlig? Dette er litt off-topic, men siden du sier at du har lagt ut bilde av deg selv, ønsker å bli modell osv. Og nå snakker du om dine sexuelle erfaringer... Er du ikke redd for å bli gjenkjent... Eller tuller du? ← Kan man ikke bli modell hvis man har sagt at man liker å bli slikket? :klø:
Gjest Tanita Skrevet 9. juli 2006 #15 Skrevet 9. juli 2006 Kan man ikke bli modell hvis man har sagt at man liker å bli slikket? :klø: ← Hehe, jo men jeg skjønner ikke at hun tør å være så åpen og samtidig ha bilde av seg selv her.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå