Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Tenk ikke lenge gjen nå før vi er gift dere! Begynner dere vordende bruder å få sommerfugler i magen? begynner å glede meg, men er samtidig litt nervøs. skal gifte meg om 2 uker til, og har desverre ingen kjole. Passer jo ikke den andre lengre(sykdom) prøver å få solgt den. Tenkte kanskje å leie i vegas... men jeg tenker jo på kjole hele tiden. Tenk om jeg ikke finner en jeg liker? Måtte bare si det til dere siden bryllupet er hemmelig og jeg har allerde snakket hull i hode på den eneste jeg kan snakke med om bryllupet: mannen.
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 tittelen på innlegget gjalt bare det første jeg skrev alså ikke om dere hadde det som meg, uten kjole alså
Trampe Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Jeg var kjempenervøs jeg også, men det gikk bare bra!! Alt løser seg på en eller annen måte :-D Lykke til!
Lassie Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 (endret) Jeg har begynt å merke at det er bare såvidt over to uker igjen nå ja... Bryllupsmarerittene blir flere og tankene på det som må ordnes blir mer stressende... Men hallo, så lenge mannen og jeg sier ja på de riktige plassene så er vel alt vel Prøver å si det til meg selv iallfall.. Men har begynt å bekymre meg for ditt og datt; - tenk om kjolen ikke er sydd riktig når jeg får den tilbake... Tenk om brudebuketten har brune Callaer og har små blomster, tenk om det blir stupregn på dagen, tenk om buketten ikke holder seg lenge nok, tenk om kjolen min spjæler, tenk om klærne til mannen er for små, osv osv osv Jadda... Lassie begynner å merke Bridezillaen inni seg selv... Den var visst gjemt godt der inne Endret 4. juli 2006 av Lassie
Elise_ Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Begynner å få litt nerver ja, kjenner det i magen når jeg tenker på det. Hadde antagelig vært litt stressa på kjole, hvor lang tid har dere der før dere skal gifte dere da?
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Tusen takk for svar! godt det ikke bare meg som tenker "tenk hvis" Mannen tror vel iallefall jeg er en bridezilla, siden jeg ikke har noen andre enn han(og dere) å gå til hvis jeg er usikker eller frustrert i forbindelse med bryllupet. Vet ikke hvor mye tid vi har før vi gifter oss, men vi skal være i vegas i 5 -6 dager så det blir vel kanskje 2 eller 3 dagen der vi gifter oss: først kjole, så finne kapell(skal gifte oss ute i naturen location wedding), så hente marriage licence, så ordne håret(kanskje sminka også) så gifte oss Mye usikkert, vanskelig å ha det slik synes jeg for jeg er et innbarka kontrollfrik som helst vil ha alt klappet og klart ført turen. Ha r prøvd å tenke positivt som om at det gøyeste er jo å gjøre det litt uplanlagt impulsivt blir sikkert mer romantisk da. og da blir jeg kanskje ikke så lei meg hvis noe uforberedt skjer Gleder meg uansett SINNSYKT, for vi skal ikke ha sånn "billig inn og ut" bryllup. har valgt å gifte oss med stil i vegas:)(så langt det går ann)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå