Respect Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Noen nevnte i en tidligere tråd små voksstrips de bruker når de skal vokse underlivet. Hva heter produkete?
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Jeg ville overlatt jobben til en profesjonell hudpleier, for å unngå sår, rift og fare for infeksjoner. Huden er så tynn og ømfintlig der.
mee mee Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Noen nevnte i en tidligere tråd små voksstrips de bruker når de skal vokse underlivet. Hva heter produkete? ← hadde aldri turt og gjort det selv!
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Man kan jo rive opp seg selv hvis man ikke kan teknikk. Hudpleiere går jo kurs for å lære seg brasiliansk voksing på en hygienisk og forsvarlig måte. Dessuten må det være forferdelig vanskelig og vondt å gjøre det på seg selv.
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har gjort det selv mange ganger, aldri fått rift. Brukte Veet varmvoks (for å svare på spørsmålet )
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Gosh, det ville jeg aldri gjort selv! Ouch!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå