*Lillian* Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 Hva heter den sangen til Prince der han synger "you don't have to be rich to be my girl, you don't have to be cool to rule my world" Er det "Kiss" sangen heter?? Er ikke sikker jeg, men jeg skulle så gjerne ha hatt tittelen på den sangen... Lillian
*Lillian* Skrevet 21. desember 2002 Forfatter #3 Skrevet 21. desember 2002 Takk, Lea!! Da er det den jeg sitter og laster ned på Winmx, og det var bra, for det var den jeg ville ha også! :D Lillian
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #4 Skrevet 21. desember 2002 Fant iallefall teksten: http://www.sing365.com/music/lyric.nsf/Son...825689000326094
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #5 Skrevet 21. desember 2002 Husker ikke om det var lov å legge denne linken ut her, men det er bare for "sjefene" å ta den bort i såfall :D
Gjest Lea Skrevet 21. desember 2002 #6 Skrevet 21. desember 2002 Ingen årsak. Og du Lillian... du har jo sansen for litt sånne grise-vitser og sånt . Vet du om noen "grise-sanger" også eller. Lager en CD til mamma skjønner du... :oops: Har en egen tråd om dette også da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå