Gjest motorrypa Skrevet 21. desember 2002 #1 Skrevet 21. desember 2002 de siste fire dagene har jeg blitt noe så inni margen i granskauen øm i ribbena. hadde det enda vært sånn at lillingen sparker i bena så hadde jeg skjønt det, men det er bare et konstant press. litt ubehagelig. men det er vel bare at det er lite plass til lillingen der inne å han utnytter vel plassen maksimalt . så når jeg satt å tenkte på dette. så begynnte jeg å tenke på de stakkrs damene som går rundt med både to å tre babyer i magen i slengen. så hvis jeg synes at det er trangt å stramt i min mage så ser jeg for meg hvordan det må føles å gå me to eller tre unger der inne.
Ann Forup Skrevet 22. desember 2002 #2 Skrevet 22. desember 2002 he he ja det kan du sige to gang motorypa jeg er bittet bitte liten nu i forhold til hvordan jeg var med min 3 tøsser vejer ca halvparten og jeg er ved at få flip over at det presser her og der og alle steder tænkte selv på hvordan jeg havede det med jenterne :D godt at man glemmer så hurtig... håber foresten at du ellers føler dig bedre klem fra os
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå