Gjest Lano Skrevet 4. juli 2006 #1 Del Skrevet 4. juli 2006 Vi skal jobbe i hele sommer, og trenger noe å se fram til i høst. Tenker å reise oss en tur i slutten av oktober/begynnelsen av november, men vet liksom ikke helt hvor vi skal dra. Sambo er ikke glad i lange flyturer, så vi må holde oss innen noenlunde avstand fra Norge. Karibien, Asia, Sør-Afrika osv er dermed utelukket, i hvert fall akkurat denne gangen... Men hvor kan man reise? Vil gjerne et sted hvor det er litt temperatur, men det er kanskje ikke enkelt på den tiden av året hvis vi ikke kan reise langt? Jeg har alltid hatt lyst på Roma, så det er et alternativ, men så hadde det vært deilig med noe mer avslappende enn en hektisk storby også..... Noen som har noe å anbefale eller har gode forslag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 5. juli 2006 #2 Del Skrevet 5. juli 2006 Roma anbefaler jeg absolutt, men det visste du vel. Eller hva med Tallinn? Men det er jo mer byferie det også. Hvis dere vil ha soling og bading anbefaler jeg dette stedet: Bahia Principe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 5. juli 2006 #3 Del Skrevet 5. juli 2006 Du sier ikke hvor lenge du skal være borte, men hva med Marokko eller Tunisia? Fortsett ganske behagelig temperatur i oktober/november, og masse spennende og eksotisk å se, og ikke minst god mat. Jeg var en uke i Marokko i januar, fordelt mellom byene Marrakech og Essaouira, og det ga absolutt mersmak. Kunne gjerne vært en uke til. Apollo flyr til Agadir, men akkurat der er det ikke så spennende at det gjør noe. Eller hvis det er storby dere helst vil, kanskje Istanbul - en helt fantastisk by! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloody Archibald Skrevet 5. juli 2006 #4 Del Skrevet 5. juli 2006 Elzes forslag er kjempegode! Nå fikk jeg veldig lyst til å dra til Marokko selv! Marrakech + Atlasfjellene tror jeg er to supre ting å få med seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #5 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvis du klarer å overtale ham til ca. 8 timers flytur fra Amsterdam, så vil jeg anbefale Zanzibar, men det blir kanskje for langt. Men det er absolutt verdt de timene. Milevis med hvite strender, og relativt billig å bo og spise. Vi var der i november. Helt fantastisk! Nå fikk jeg lyst til å reise tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 9. juli 2006 #6 Del Skrevet 9. juli 2006 jeg kunne tenkt meg italia ihvertfall... hva med sicilia? jeg vet ikke hvordan temperaturen er i egypt i november, men hva med et cruise på nilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Shoegal Skrevet 10. juli 2006 #7 Del Skrevet 10. juli 2006 Jeg var i Tunisia i midten/slutten av oktober for noen år siden, og da var det siste uka det gikk chartertur dit den sesongen pga at det begynner å bli ganske kaldt da. Så hvis dere er ute etter sol og varme i november, er vel Kanariøyene et godt alternativ dersom dere ikke skal fly for langt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 10. juli 2006 #8 Del Skrevet 10. juli 2006 Italia? Masse fine steder. Portugal? Sørkysten? Spania? Barcelona? Sicilia? Malta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå