Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 http://www.ba.no/nyheter/article2176018.ece På det ene bildet i denne artikkelen står det et spisebord med 4 stoler til som jeg så gjerne skulle visst hvor jeg får tak i !!! ALLE tips mottas med takk Håper noen har peiling!!!
Cupcake Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Hva med et lite søk på www.telefonkatalogen.no på navnet til damen i Bergen, og så kan du jo ringe og spørre henne selv! :-D
Gjest -eline- Skrevet 15. juli 2006 #3 Skrevet 15. juli 2006 (endret) På loppis om du er heldig? Det er mest sannsynlig dansk og designet på 60-tallet, ligner mye på dette, bortsett fra at stolene på settet i BA har fire ben i stedenfor tre (større bord regner jeg med, muligens er det bordet en "kopi" av det med tre ben? Evt kan det ha blitt produsert med fire ben fordi folk ikke likte stoler med kun tre?! Det skjedde med Arne Jacobsens 'Myren' i hvertfall...). Tror de har hatt det inne på lauritz.com i Danmark flere ganger, så vil du ha det så bør du regne med å lete litt (og ha litt cash). Andre steder som kan ha det/få det inn: euklides.no, Utopia retro modern, dersom du er fra Bergen (siden du leser BA...) så er det etpartre retrobutikker i byen som du kan høre med (selv om jeg ikke tror at disse settene vokser på trær i dette landet). Sjekket utopia retro modern nå, de har et sett inne til 12.000 kr... Endret 15. juli 2006 av -eline-
Gjest loren Skrevet 16. juli 2006 #4 Skrevet 16. juli 2006 Vet ikke om det er til hjelp, men de har et lignende på Ikea, fant ikke bilde på hjemmesida dems nå, men så det på Slependen senest i forigårs
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå