Gå til innhold

oslo

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

VI skal til oslo nå og lurer på hvordan hoteller vi skal sjekke ut?

Har bodd før på bla plaza,byporten,hotell munch bla bla Men har lyst trur vi til å prøve noe nytt.

Noen som vet hvordan feks hotell bastionen er? Ligger det dog ikke noe trasi til i Skippergata?

Royal Christiania? Grand Hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

VI skal til oslo nå og lurer på hvordan hoteller vi skal sjekke ut?

Har bodd før på bla plaza,byporten,hotell munch bla bla Men har lyst trur vi til å prøve noe nytt.

Noen som vet hvordan feks hotell bastionen er? Ligger det dog ikke noe trasi til i Skippergata?

Royal Christiania? Grand Hotell?

Bastionen ligger i nærheten av Skippergata. Jeg har bodd der flere ganger og det er et fantastisk flott hotell. http://www.hotelbastion.no/ dessuten er det en nydelig kveldsbuffé inkludert i prisen...

I tillegg må jeg anbefale Clarion Collection Hotel Gabelshus.

Må være et av de flotteste hotellene i Oslo og kjempe digg hvis det er en kjæreste ferie du skal på :-) www.choicehotels.no/hotels/no094

God tur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rainbow Slottsparken> med kongen som nabo :)

Fint hotell, men ikke billig... men du har et eget kjøkken!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Bodde på Royal Christiania for ca en måned siden. Kjempeålreit hotell. Men holdt på å bli gal når jeg skulle ta heisen ned for å sjekke ut neste morgen. (Skulle på kurs, så ville gjøre det før kurset begynte...) Kom aldri heiser, og kom de var de fulle. Fullt rush med andre ord. Bodde heldigvis ikke så langt oppe, så endte med at jeg gikk ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler absolutt Bastionen! :Nikke:

Det eneste minuset er selvølgelig at det ligger i Skippergata, men inne på hotellet er det kjempeflott og koselig, og ikke noe snusk (de har låst heisene slik at kun gjester kommer inn).

Vi hadde juniorsuite, og slik skulle alle hotellrom ha vært! God plass, lekkert men koselig interiør, gode sofaer, elektrisk regulerbare senger, boblebad... Sukk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...