Gå til innhold

Hvordan fange HAM?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Wow...

Lørdag for en måned siden traff jeg - helt tilfeldig - på en jeg gikk på skolen med for 20 år siden. Han var blitt SÅ KJEKK! Skikkelig MANN :-) Vi pratet bare i 10 minutter, men jeg kjente i hele kroppen at jeg bare MÅTTE se ham igjen.

Jeg tok mot til meg, fant nummeret hans, og sendte en sms. Skrev at jeg syns det var så hyggelig å treffe på ham igjen, og om han kunne tenke seg å ta en kaffe med meg en dag. Det ville han gjerne, kanskje til helgen, skrev han tilbake. Han sa han skulle gi meg beskjed på fredag. Helgen kom og helgen gikk, og hele neste uke gikk. Jeg gikk og ventet... Så fikk jeg sms natt til søndag (2 uker etter at vi traff hverandre) om jeg fortsatt hadde lyst på kaffe. Jeg svarte "Ja - når passer det?". Søndagen gikk, halve uken gikk, også sendte jeg han en sms og spurte om HAN fortsatt hadde lyst på kaffe. Samme melding tilbake: Gjerne det, kanskje til helgen?

Helgen kom, og kl. 16 på lørdag hadde jeg begynt å miste troen. DA tikket det inn en melding (3 uker etter at vi traff hverandre). Han var akkurat ferdig på jobb og lurte på om jeg hadde lyst til å treffe ham. Jeg svarte "ja, ring meg da!" Han ringte etter en times tid, og foreslo at vi skulle gå og spise noe istedenfor å bare drikke kaffe, så vi gikk på restaurant, spiste deilig middag med vin til, og ut og tok noen drinker etterpå. Han var gentleman og insisterte på å betale, og da klokken var 01:30 delte vi en taxi hjem (vi bor i samme retning) Vi kysset ikke, men han holdt hånda mi i taxien. Fikk melding på natten at han hadde kost seg i mitt selskap, og neste morgen fikk jeg "Ha en god dag" melding med smilefjes.

Så gikk søndagen, mandagen, tirsdagen, onsdagen uten et pip. Jeg sendte ham sms onsdag kveld og spurte om han hadde lagt planer for helgen. Visste at han skulle ha barnet sitt i helgen, og det skulle jeg også, så jeg foreslo at vi skulle dra på Tusenfryd sammen på lørdag. Han svarte at det hørtes gøy ut, men at han ikke kunne gi beskjed før torsdag, for det var mulig han måtte jobbe. Torsdag kom og torsdag gikk, og tilslutt måtte jeg sende en sms og spørre hva det ble til. Han svarte at han dessverre måtte jobbe, men gjerne en annen gang... Så fredag kveld kom det en sms om at de kunne bli med på søndag isteden. Jeg ble selvfølgelig kjempeglad - og ga også uttrykk for det når jeg snakket med ham på telefonen.

Vi hadde en KANON dag på Tusenfryd sammen, og ungene storkoste seg. Han og jeg prater lett sammen, men det er liksom ikke noe flørt der. Etter at vi hadde reist hver til vårt, sendte jeg ham en sms hvor jeg skrev at jeg hadde hatt en herlig dag, at jeg likte å være sammen med ham etc. Han skrev tilbake at han også hadde kost seg - og "ha en fin uke"... Sendte ham bilde av ungene i karusellen og "Ha en god dag" melding i går, og fikk "Ha en god dag du også" tilbake, men ikke noe mer...

Jeg er vant til at gutter som prøver å sjekke meg opp er mye mer aktive på å sende meg sms, fortelle at de liker meg etc, men her er jeg totalt forvirret. Føler at han liker meg godt (ellers hadde han vel ikke giddet å være en hel dag på Tusenfryd med oss?) men at han kanskje tenker på meg som en venninne mer enn som et sex-objekt/kjæresteemne...

Jeg blir helt tummelumsk av denne mannen. Går og sjekker telefonen mitt hvert 10. minutt, men ikke et pip... Har lyst til å sende ham melding, men er redd for å virke innpåsliten og masete... Hva skal jeg gjøre for å fange ham???

Skal jeg unngå å kontakte ham en stund og "leave it up to him" for å vekke jaktinstinktet, eller skal jeg signalisere enda klarere at jeg er interessert i ham?

Til helgen reiser jeg på ferie, og da får jeg jo ikke sett ham før i AUGUST!!! Har bestemt meg for å prøve å gå ned et par kilo disse tre ukene, og sole meg masse, så jeg er ABSOLUTELY STUNNING når jeg treffer ham igjen.

MÅ ha ham, bare MÅ ha ham.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lovegeckos

Tror du må ta litt initiativ i denne saken altså!

Uansett lykke til! Og hold oss oppdatert da.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hehe... syns jeg har tatt masse initiativ jeg!

Det var jo jeg som tok kontakt med ham første gang, og jeg som foreslo Tusenfryd... Men kanskje jeg skulle foreslå noe mer sexy enn Tusenfryd.. hehe

Jeg er bare redd for å skremme ham bort hvis jeg er for ivrig... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lovegeckos
Hehe... syns jeg har tatt masse initiativ jeg!

Det var jo jeg som tok kontakt med ham første gang, og jeg som foreslo Tusenfryd... Men kanskje jeg skulle foreslå noe mer sexy enn Tusenfryd.. hehe

Jeg er bare redd for å skremme ham bort hvis jeg er for ivrig... ;)

Tenkte nok på litt mer sexy tilnærmerlser jeg :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_kremdronning_*

nei, nå synes jeg han skal få lov å ta litt initiativ. er han interessert, klarer han å få tak i dag, finne på ting etc.

er i samme situsjon, og den "må ha" feeling høres bare så kjent ut.. oj oj oj

men vær kuuul, han har nok oppfattet at du er interessert i han, og er det noe der, hører du sikkert fra MANNEN!:-) lykke til, håper det ordner seg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke alltid de plukker opp at vi er interessert, nei, selv om vi føler vi tar MASSE initiativ. Dessuten, voksne menn med ansvar liker voksne jenter som tar ansvar - så jeg ville droppet sms-greia (hva ER det med dette sms greiene? Har folk slutta med normal kommunikasjon eller?) og rett og slett ringt ham en kveld for å si hei. Det vil fort komme frem om dere har noe å snakke om. Og når du har gjort DET - kan du med håna på hjertet si du har tatt initiativ, lene deg tilbake og vente på at HAN nå skal gjøre noe. Forhåpentligvis går det neon uker så du får blitt tynn og brun i mellomtiden :ler: så kan han gå der og vente til august :sjarmor:

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehe, mange gutter/menn som oppfører seg sån rett og slett fordi damer/jenter ikke er vandt til det ;)

For meg så virker det som at han ikke er intresert, egentlig... Du får bare prøve litt til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rabarbra-Guri

du burde lese boka: HAN ER FAKTISK IKKE INTERESSERT!!!

du sparer deg nok for mange idioter. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med Rabarbra-Guri!!! få tak i den boka!

leser litt i den selv, synes den kan være litt ensidig til tider, men sparer deg for idioter fremover, ja!

det er gutter der ute som er interessert, og vil oppføre seg annerledes; fine gutter og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Piper

Han virker rett og slett ikke interessert i deg, på den måten du skulle ønske han var. Han vil sikekrt være en venn, som du kan finne på ting og tang med. Men jeg tviler påa t han vil noe mer enn det, for da ville han vist at han var interessert. Det gjør han rett og slett ikke, selv om han har vært sammen med deg på tusenfryd. Det er slikt man kan gjøre med venner også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er mann selv, og ut i fra hva jeg får inntrykk av her, så virker karen bare hyggelig mot deg, uten å være interessert i noe dypere.

Uansett... han kan være en radikalt anderledes mann enn meg, men slik han har reagert og oppført seg er nok lignende oppførsel jeg kunne ha gjort mot ei dame jeg likte uten å være på hugget etter henne. Kort sagt... venninne.

Men gir du dette her litt tid og bare prøver å få omgåes litt nå og da, så kan du kanskje være heldig å "fange" denne karen... gudene vet?

Lykke til i hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...