Gå til innhold

Nattmat

Fremhevede innlegg

Gjest Litjtuppa ii
Skrevet

Vi skal også ha spekemat som nattmat, i tolvtida tenker jeg. Skal ha honningmelon, vannmelon, spekeskinke, forskjellige morrpølser, flatbrød og potetsalat. Kanskje eggerøre til, vi får se. Skal prøve å gjøre det litt lettvint ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde pølser i brød kl. 01 ca. De fikk bein å gå på! Skikkelig populært :)

Gjest Marililja, i.i.
Skrevet

Vi hadde også pølser med brød/lomper til nattmat! Vi hadde kjøpt inn ganske mange (gjennomsnitt 3,5 til hver tror jeg det var), og vi hadde ganske få igjen, så det var populært. Gjestene var fornøyde!

Vi satt også fram diverse salater og løk, sprøstekt løk + + som de kunne ta på.

Skrevet

Pølser er vel lett å få laget til på en campingplass. det hadde vi - og d var storsuksess!

D ville jeg satset på om jeg var deg da.. Ikke dyrt og du trenger ikke å ha klart tallerkner o.l.

Gjest Chrizzy
Skrevet

Tusen takk for masse gode forslag alle sammen, ble helt sulten av hele tråden. Alt hørtes godt ut :blomst:

Jeg har kommet frem til at vi skal ha pølse, det blir så praktisk bra. Godt og enkelt :)

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har fulgt med på denne tråden og kommet fram til at vi skal ha pølser med brød / lompe + litt tilbehør. Tror det blir veldig populært sånn rundt midnatt jeg :)

Skrevet

Vi hadde lapskaus/ betasuppe med brød som tilbehør

Gjest gjest1
Skrevet

I et bryllup vi var i i fjor hadde brudeparet bestillt pizza til nattmat. Det ble hvertfall kjempesuksess. Mange fornøyde fjest da vi så pizzabilen svinge inn på tunet!

Skrevet
I et bryllup vi var i i fjor hadde brudeparet bestillt pizza til nattmat. Det ble hvertfall kjempesuksess. Mange fornøyde fjest da vi så pizzabilen svinge inn på tunet!

Pizza pleier å være en klar favoritt :Nikke:, men det må vel ha vært veldig dyrt?

Gjest Gjest
Skrevet

Vi dropper nattmat.. for å spare litt penger, og fordi jeg syns dette ofte er bortkastet. Jeg har aldri vært i et bryllup der nattmaten serveres før halv to, og det syns jeg er litt sent for mat.. særlig siden vi tar sikte på å runde av festen i to-halv tre tiden. Min erfaring er at mange spiser nattmat for høflighetsskyld.

Men håper ikke mange blir skuffet. Vi skal ha stort kakebord kl ni, og så snacks som potetgull, frukt, oliven, nøtter osv etter kakebordet sammen med drikkene.

Gjest gjest1
Skrevet
Pizza pleier å være en klar favoritt :Nikke:, men det må vel ha vært veldig dyrt?

Husker ikke summen nå, men husker jeg synes det var en god pris da bruden fortalte hva de betalte for hver pizza. Siden de hadde kjøpt så mange pizzaer hadde de fått en kjempebra kvantumsrabatt. De hadde valgt en av de mindre pizza-sjappene, altså ikke peppes/dolly eller noe slikt. Det sparte de nok mye penger på.

Skrevet

Synes pølse og lompe høres perfekt ut som nattmat, jeg, Det ville jeg likt å få!

Skrevet

Vi dropper nattmat, vi..., :sjenert:

Middagen starter kl 17.30 og varer jo gjerne da til 21.30.

Og så er det kaker da et par timer etterpå,- ca kl 23.30.

Festen slutter kl 02.00 ( lokalene stenger da ).

Så det å presse inn et måltid til tror jeg bare blir pes..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...