Sarah Salamander :-) Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Jeg liker best Woman. Gøy humor, ikke bare motesnakk og kult med den erotiske novellen som pleier å være bra!! Andre??
Krista83 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 jeg liker også best woman. Lest det nye i mange år, men må har jeg sluttet å kjøpe det...
Lillesøster Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har abb. på både Henne og KK flere ganger, men går fort lei. Så fikk jeg et TARA blad hos mamma. Det likte jeg veldig godt. Men slike blad er jo veldig alderspesifikk da.
Spoven Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Jeg liker Norsk Ukeblad, jeg. Men jeg nærmer meg tredve med stormskritt, og har vært husmor i mange år. Også liker jeg Vi Menn. Syns de har gode reportasjer.
Ephemera Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Liker gode, gamle Det Nye, jeg - selv om jeg er 36 år Ellers abonnerer jeg på Shape Up, Henne, Red og Gravid. Også får jeg KK fra mamma. Kjøper også Elle av og til. Og så kjøper jeg Se og Hør på tirsdager.
snøfnugg Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Abonnerer på Elle & kjøper det nye hver mnd + bladet Make Up når det kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå