Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle hverdagen. I natt drømte jeg at jeg hadde mannlig kjønnsorgan aka pikk, og pulte en mann i ræva mens han tok meg samme! :kjempesinna: også ble jeg banka opp på sørlandsenteret av en diger fyr, vakta som ikke ville folk skulle snike seg inn og bake hasjmuffins i pepperkakehuset (det som står der om jula)

Dette var høyst unormalt, og ikke minst forstyrrende. Jeg vil bare gå og legge meg igjen og drømme om blomster og kattunger, men det er for sent.

:grine:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Kom heller å hjelp meg å mate kattunger med tåteflasker :)

Gjest Gjest
Skrevet

Du skriver på Snikk-snakk Towelie men, det er vel på tide du slutte å røyke hasj . Ikke bra det. Så sliper du slike drømmer.

Gjest Shoegal i.i.
Skrevet
Du skriver på Snikk-snakk Towelie men, det er vel på tide du slutte å røyke  hasj .  Ikke bra det.  Så sliper du slike drømmer.

Hjelp, er du "venninna" fra en annen tråd som hjemsøker vår kjære Towelie eller?

Gjest gjest1
Skrevet

Hahha skulle nesten tro det. Lise er det deg? Jeg har ikke røykt, for da husker en ikke drømmene sine bør du vite :---) Kanskje du derimot trenger litt for å roe deg til helvete ned? :hår:

Gjest Miloine
Skrevet
Hjelp, er du "venninna" fra en annen tråd som hjemsøker vår kjære Towelie eller?

:ler: Det tenkte jeg også!

Du din gjest, ta deg en bønne :frustrert:

Gjest gjest1
Skrevet

ja gjest GJØR DET! :frustrert:

(og del litt med meg, det er jo tross alt lørdag.)

Gjest Gjest
Skrevet

Skal ta med litt til deg neste gang jeg møtter deg Towelie. Du må love å ikke være så sina .

Gjest gjest1
Skrevet

jei er hissig som eit rasshøl, gjest! Ikke ver sur på mei lise :(

Gjest Miloine
Skrevet
Skal ta med litt til deg neste gang jeg møtter deg Towelie.    Du må love å  ikke være så sina .

Vil du ha en bugg tyggegummi av meg :)

Gjest canna
Skrevet
Du skriver på Snikk-snakk Towelie men, det er vel på tide du slutte å røyke  hasj .  Ikke bra det.  Så sliper du slike drømmer.

Det står i overskriften DRØMMETRÅD ikke DØMMETRÅD :forvirret:

Gjest gjest1
Skrevet

Towelie røykte ikke hasj da hun drømte om at han daniel var 40 år heller - jesus krist!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...