Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Jeg vet ikke hvordan jeg skal takle hverdagen. I natt drømte jeg at jeg hadde mannlig kjønnsorgan aka pikk, og pulte en mann i ræva mens han tok meg samme! også ble jeg banka opp på sørlandsenteret av en diger fyr, vakta som ikke ville folk skulle snike seg inn og bake hasjmuffins i pepperkakehuset (det som står der om jula) Dette var høyst unormalt, og ikke minst forstyrrende. Jeg vil bare gå og legge meg igjen og drømme om blomster og kattunger, men det er for sent.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Kom heller å hjelp meg å mate kattunger med tåteflasker
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Du skriver på Snikk-snakk Towelie men, det er vel på tide du slutte å røyke hasj . Ikke bra det. Så sliper du slike drømmer.
Gjest Shoegal i.i. Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Du skriver på Snikk-snakk Towelie men, det er vel på tide du slutte å røyke hasj . Ikke bra det. Så sliper du slike drømmer. ← Hjelp, er du "venninna" fra en annen tråd som hjemsøker vår kjære Towelie eller?
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Hahha skulle nesten tro det. Lise er det deg? Jeg har ikke røykt, for da husker en ikke drømmene sine bør du vite :---) Kanskje du derimot trenger litt for å roe deg til helvete ned? :hår:
Gjest Miloine Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Hjelp, er du "venninna" fra en annen tråd som hjemsøker vår kjære Towelie eller? ← Det tenkte jeg også! Du din gjest, ta deg en bønne
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 ja gjest GJØR DET! (og del litt med meg, det er jo tross alt lørdag.)
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Skal ta med litt til deg neste gang jeg møtter deg Towelie. Du må love å ikke være så sina .
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 jei er hissig som eit rasshøl, gjest! Ikke ver sur på mei lise
Gjest Miloine Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Skal ta med litt til deg neste gang jeg møtter deg Towelie. Du må love å ikke være så sina . ← Vil du ha en bugg tyggegummi av meg
Gjest canna Skrevet 8. juli 2006 #12 Skrevet 8. juli 2006 Du skriver på Snikk-snakk Towelie men, det er vel på tide du slutte å røyke hasj . Ikke bra det. Så sliper du slike drømmer. ← Det står i overskriften DRØMMETRÅD ikke DØMMETRÅD
Gjest gjest1 Skrevet 14. juli 2006 #13 Skrevet 14. juli 2006 Towelie røykte ikke hasj da hun drømte om at han daniel var 40 år heller - jesus krist!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå