Xora Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Siden det tilhører sjeldenheten at jeg er i brullup så lurer jeg; * hva skal / kan jeg kle meg i når antrekk er "Pent"? Leste et sted at dette betyr knekjole for kvinner og dress for menn. *Hvorfor knekort? * hva skal jeg kjøpe og for hvor mye? Det er lagt ut ønskelister og kommet mail om ønsker, er dette noe jeg bør forholde meg til eller kan jeg kjøpe utenom, noe jeg syns er fint selv? Håper dere her inne har erfaringer og gode tips. På forhånd takk
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Pent antrekk betyr at du kan pynte deg pent, men ikke overdrive med sykt digre selskapskjoler. Bunad er alltid korrekt. Det betyr også at du ikke må ha lang kjole, altså at du kan velge knekort om du vil, slik du IKKE kan velge dersom antrekket hadde vært galla eller smoking. Du kan velge helt selv hva du kjøper i gave så klart, en ønskeliste er til hjelp for de som ikke har noe spesiellt de har bestemt seg for Ikke desto mindre er du sikret at brudeparet får noe de ønsker seg om du plukker fra listen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå