Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Hei Lurer litt jeg, bruker dere også neglelakk på fingerer og tær? Jeg gjør det året rundt Syntes det er utrolig nice og lakke tærene på altanen når fuglene kviterer og livet er hærlig..... Mine favoritt farger er knall rød og mørk rose (de fra isadora funker veldig bra jenter...) Sommerklem Kaja 18
Malama Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Det er fint... men det er ikke noe jeg gjør. Det føles bare så komplett unaturlig for meg å lakke neglene, at jeg gjør det ikke. Har ikke pene negler heller, så derfor liker jeg ikke dra oppmerksomhet mot dem. Altså, de er ikke like store/vokser skjevt på fingeren.. En som er brettet ned på ene siden (kommer ut sånn, ikke til å unngå) etter en skade jeg fikk på fingeren for ti år siden etc. De ser helt greie ut sånn til daglig, og er velstelte, men jeg liker ikke oppmerksomhetne jeg føler ejg drar mot dem om jeg farger dem. Også har jeg lange negler, men jeg brekker jo en og annen, så dessverre har ikke alle lik lengde (det tar jo litt tid til den vokser ut igjen, den jeg brekker.) ettersom jeg brekker en negel eller to i månedene er det altså bestandig minst en som er kort. For øyeblikket en kort, og to "halvlange" som snart er tilbake i normal lengde. Dette er på hendene. På bena har jeg aldri hatt neglelakk. På fingrene har jeg i det minste prøvd. På bena har jeg helt korte negler, på lilletåa er den knapt synlig. Jeg MÅ ha den så kort som absolutt mulig, grunnet at den ellers lager et blødende sår i siden på nabotåa. særlig gjelder det ene foten, der lilletåa rett og slett ligger litt på skrå, men det er generelt et problem på begge bena. En to millimeter lang negl er ikke så mye å lakke... tåneglene mine er ikke så velstelte/pene heller.. burde gjort noe emd det nå som det er sommer og jeg går i sandaler... Klarer bare ikke se for meg meg med neglelakk. Det er pent på andre, men rart på meg...
Gjest gjest1 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Når mine negler blir lange, blir de bøyelige. De er kjempetynne, så det kommer ikke på tale.
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Jeg bruker som regel neglelakk året rundt jeg også, men ikke på skolen da vi ikke har lov til å ha negllakk på øvingsavdeling og ute i praksis (sykepleie). sparer lange negler men bruker masse forsterker for jeg også har tynne negler fra naturen. Brekker jeg en så er hel farge ypperlig til å dekke over det, da vises det ikke så godt som ved fransk manikyr jeg er veldig fan av depend jeg da.... billig så jeg kan kjøpe mange ulike farger
Svart Katt Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Bruker kanskje blank neglelakk på fingrene av og til. Ellers aldri - spesielt ikke på tærne.
Arkana Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har heldigvis sterke og pene negler som fint kan bli lange uten å knekke eller bøyes. Jeg liker godt å bruke neglelakk på fingerneglene, stort sett bare duse farger/blank lakk eller fransk manikyr. På tåneglene derimot bruker jeg sjelden neglelakk, synes det ser penest ut når de er naturlige.
Krista83 Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Jeg bruker neglelakk på tærne om sommeren da jeg viser frem tærne. neglene på hendene lakker jeg bare av og til, om jeg skal noe spesielt eller om jeg har kjøpt meg ny neglelakk...
Gjest Fruktfat Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 (endret) ja, det gjør jeg. bruker ikke farger, men blank eller lys, lys rosa, så det bare ser friskt og naturlig ut. neglene er passe lange, litt utenfor fingertuppen. litt fordi de ikke er så sterke, og litt fordi jeg ikke synes det er særlig pent med helt lange negler. på tærne bruker jeg samme som på fingrene, ser mest velstelt ut å ha litt lakk på dem også når man først skal vise dem fram. Endret 4. juli 2006 av Fruktfat
Annie Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Heldigvis har jeg smale, pene negler, og de brekker ikke så lett. Jeg pleier å ha lys neglelakk, gjerne noe perlemorsfarget. Det samme på tærne. Tidligere var jeg veldig glad i en blå neglelakk jeg hadde, men den finnes ikke mer. Liker ikke tær med mørk neglelakk, det ser så billig og horete ut. Finest på tærne er fransk (mani)pedikyr.
aline Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 er litt til og fra om jeg bruker neglelakk på fingerneglene, alt etter humøret liksom. noen ganger vil jeg ha dem naturel andre ganger vil jeg ha lakk. på tærne bruker jeg alltid neglelakk i perioder der tærne skal være synlige, altså om sommern som nå, synes ikke tær og negler på tær er særlig lekkert i utgangspunktet, men synes det blir ett par hakk bedre med neglelakk på dem. viser meg ikke med åpne sko el barbeint uten lakk på. men bruker derimot sjelden noen knallfarger lenger (hadde en periode med både blå, grønn, lilla, sort etc neglelakk, og skal ikke si det ikke kommer til å skje igjen, men ble litt ferdig med det for en stund ihvertfall), har en blek gammelrosa neglelakk som jeg synes er nydelig nøytral og pen, har også fått komplimenter for den av flere andre, så det er tydeligvis ikke bare meg som liker den fargen.
Pilar Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Syns det er penest med lakk på tærne om jeg skal vise de frem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå