mee mee Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 jeg elsker øyenskyggen min fra revlon, eyeglide i fargen champagne. jeg kan nevne at jeg er brunette. har hatt den i ca 3 år, i norge betalte jeg over 100 lappen, mens i usa kostet den ikke mer enn 40 kr.. hva er din favoritt?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Guerlain har fantastiske øyenskygger, jeg har selv en palett med 4 skygger i bruntoner fra det merket. Jeg har hatt den i over 2 år men det er fortsatt masse igjen, så den er definitivt verdt pengene! Make up store og Loreal er slettes ikke verst, de heller.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 Det varierer veldig hva som er mine favoritter, men som regel foretrekker jeg brunskimrende øyenskygger. Akkurat nå er det Chanel Gold Rush (limited edition, med farger i brunt, gull, blekrosa og korall), MAC i nyansene Bronze (varm brun med bittelitt rødt i seg), Romp (brun med litt gullskjær i seg) og Woodwinked ("beigegull-aktig"). Og fra Nouba: nr 152 mimesis (den er brun med marmorerte striper i gull). Kjempelekre!
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Lancôme har også fine øyenskygger! Har en fin lys gråblå øyenskygge fra det merket. Har en fra Dior (brun + hvit) som sitter bra og er lett å legge, men den er litt "flat" i fargen.
Millis Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Alle til sebastian trucco for de sitter helt fantastisk uten å smitte av eller gå av eller stripe seg. Bruker mye cream soda (lys hudfarget) og facelle (mellom bruntone med litt kaldt i seg). Nr. 2 er dior. Akkurat nå har jeg palletten inkognito - det er stavet feil jeg vet....
Søtpotita Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Chanel, dei avlange gjennomsiktige skrina med 4 nyansar frå HM og Shimmer cubes frå Body Shop.
Nicky B Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Nå ble jeg minnet på at jeg har ment å starte en tråd om øyenskygge! Under årets idol ble det brukt så mye heldekkende øyenskygge som glitret skikkelig, husker godt en blå..Lurer på om Marita hadde den på 80 talls kvelden? Og det var en i gullfarge som Vivian hadde, husker ikke når. Men de øyenskyggene skulle jeg likt å å visst navnet på. Noen andre som la merke til de og som vet hvilket merke det kan være snakk om? *sorry, ikke meningen å kuppe tråden*
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Nå ble jeg minnet på at jeg har ment å starte en tråd om øyenskygge! Under årets idol ble det brukt så mye heldekkende øyenskygge som glitret skikkelig, husker godt en blå..Lurer på om Marita hadde den på 80 talls kvelden? Og det var en i gullfarge som Vivian hadde, husker ikke når. Men de øyenskyggene skulle jeg likt å å visst navnet på. Noen andre som la merke til de og som vet hvilket merke det kan være snakk om? *sorry, ikke meningen å kuppe tråden* ← Lurer på om det kanskje kan være en øyenskygge av denne typen, eller noe lignende: http://www.visage.no/filer/prod_grimas.htm
Lib Skrevet 6. juli 2006 #10 Skrevet 6. juli 2006 Jeg elsker øyenskyggene fra Chanel, de som er fire farger i et skrin. Nummer 79 Spices er fast følgesvenn, og har i år også det nye skrinet som er limited edition (brun, rosa, gull og ferskenfarge) Liker også Guerlain sine øyenskygger, har bla et skrin med bruntoner som jeg er utrolig fornøyd med. Veldig drøy i bruk ! Et annet tips: Eyelineren til Chanel er fantastisk ! Har brukt den nå en ukes tid, og er utrolig fornøyd sammenliknet med bla. Dior.
Tusseline Skrevet 6. juli 2006 #11 Skrevet 6. juli 2006 Jeg liker faktisk de fleste öyeskygger. Hvis jeg bruker eyeprimer eller concealer som underlag, sitter de aller fleste ganske bra. Men jeg elsker fargene til Chanel, Clinique (i hvertfall bruntonene), Mac og Makeup Store.
Gjest Elin Skrevet 6. juli 2006 #13 Skrevet 6. juli 2006 Chanel og ysl, men skal se om de har noen fine på makeup store,leter etter en fin brun skygge, samt en naturfarget øyenskyggebase, noen tips?
mee mee Skrevet 7. juli 2006 Forfatter #14 Skrevet 7. juli 2006 Guerlain har fantastiske øyenskygger, jeg har selv en palett med 4 skygger i bruntoner fra det merket. Jeg har hatt den i over 2 år men det er fortsatt masse igjen, så den er definitivt verdt pengene! Make up store og Loreal er slettes ikke verst, de heller. ← jeg prøvde disse på hånddflaten i går, og de satt lenge!! god holdbarhet
Gjest Gjest Skrevet 7. juli 2006 #15 Skrevet 7. juli 2006 GOSH sin er utrulig bra, den i de søte små krukkene med skimmer i! Sitter godt på og lett å påføre!
Salt Skrevet 7. juli 2006 #16 Skrevet 7. juli 2006 Jeg har en lys, hudfarget øyenskygge fra YSL som jeg er veldig glad i. Bruker den stort sett hver dag, og den er kjempedrøy og sitter godt.
Nicky B Skrevet 7. juli 2006 #17 Skrevet 7. juli 2006 Lurer på om det kanskje kan være en øyenskygge av denne typen, eller noe lignende: http://www.visage.no/filer/prod_grimas.htm ← Ja!!! De ser det ut til å være! Takk så mye!
Gjest Elin Skrevet 7. juli 2006 #18 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er ute etter en hudfarget øyenskygge, hvilken er det fra ysl du bruker, nr og navn?
Salt Skrevet 7. juli 2006 #19 Skrevet 7. juli 2006 Jeg er ute etter en hudfarget øyenskygge, hvilken er det fra ysl du bruker, nr og navn? ← Skal vi se...den heter Ombre Solo, nr.6.
Gjest elin Skrevet 7. juli 2006 #20 Skrevet 7. juli 2006 Tusen takk for tipset, skal se om den kan være noe for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå