Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #1 Skrevet 4. juli 2006 Tips til fine ballader jeg kan ha på spilleren i sommer? Min mann har en cd samling som ikke ligner grisen, så jeg tenkte jeg skulle legge inn masse fint til ferien. Men det er så mye og alt er alfabetisk, så jeg fikser ikke å lete gjennom alt. Har du tips?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 Ballader, ja. Bryan Adams- Heaven Brian McFadden & Delta Goodrem- Almost here Katie Melua- Closest thing to crazy Cyndi Lauper- Time after time Shakira- Underneath your clothes Ellers så har Richard Marx mange fine ballader...
Donnie Darko Skrevet 5. juli 2006 #3 Skrevet 5. juli 2006 ballader? Man skal jo liksom være i godt humør nå i ferien. Nei.. Sleng på noe gla'rock ala Big Bang eller Arctic monkeys isteden.
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Liker ballader og avslapning på stranda jeg da
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 Tusen takk for tips over her, jeg tar gjerne flere
Lillesøster Skrevet 5. juli 2006 #6 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har lastet ned de fineste balladene fra Thomas Dybedal. Elsker å roe meg ned med hans musikk. Det er som fløyel. Kan også anbefale Minor Majority, de har nydelige låter, bl.a — She Gave me Away. Eller har Madrugada nydelige ballader.
Malou Skrevet 5. juli 2006 #7 Skrevet 5. juli 2006 Har du noe av Sarah McLachlan? Hvis ikke vil jeg anbefale for eksempel: *Angel *Fallen *I Will Remember You *Hold On *Fear For at det ikke skal på helt ensporet kan jeg jo foreslå noen andre også: Kate Havnevik - Nowhere Warm Anna Nalick - Breathe Holly Brook - Curious Alana Grace - Black Roses Red
Gjest *kosejoker* Skrevet 5. juli 2006 #8 Skrevet 5. juli 2006 Rihanna - Unfaithful Minor D (eller noe) - Where'd You Go Stephen Firewell - Emily
Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Tusen takk folkens Tar gjerne enda flere tips også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå