Gå til innhold

Trondheim

Gjest Gjest_Turisten_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Turisten_*

Håper på denne måten å få mange tips angående severdigheter m.m i Trøndelag.

Vi skal kjøre med bobil til Trondheim, 2 voksne og en tenåringsdatter på 15.

Hva bør vi oppleve, hva skjer, badeplasser, campingplasser. Kom igjen folkens. Hjelp en stakkars tenåringsmor, slik at ferien blir bra for både oss og datter.

Tuuusen takk. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nidarosdomen, Lunsj på solsiden (anbefaler burgeren på barmuda), tapaskveld på Ajo, Munkholmen(litt å se på og sole seg), gåtur på bakklandet, spise ferske reker i nærheten av ravnkloa, handle mat på Ultra (solsiden) og spis ute i det fri, besøk festningen (her kan dere sole dere og grille), handletur på Nordre.... Håper dere får fint vær.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dallandra

Hvis dere er interessert i musikk/musikkhistorie så er Ringve Musikkhistoriske Museum (eller hva det nå heter) helt fantastisk. Guidene er musikere som gir en smakebit på musikkstilene oppigjennom årene, på autentiske instrumenter i rom som er innredet etter den aktuelle tiden.

Campingplasser og badeplasser er jeg ikke så veldiggod på (men vet at det går an å ta båten ut til Munkholmen og bade der, der går det an å få omvisning også), men ring turistinformasjonen, de har info om det meste for de fleste.

Pirbadet er kjempefint, ellers har vi jo alltids IKEA...

Litt for mange år siden jeg flyttet fra Trondheim merker jeg, men for meg er det by nr 1. Ingen over, ingen ved siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Pirbadet er kjempefint, ellers har vi jo alltids IKEA...

Jepp, hvis det regner (og det gjør det gjerne i Trondheim) er Pirbadet en sikker vinner. Moro for både voksne og barn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...