Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaringer med dette merket?

Gjest Chica
Skrevet

Har handlet fot- og håndkrem derfra, er kjempefornøyd! Kommer nok til å handle mer derfra på neste frankriketur.

Skrevet

Jeg kjøpte en håndkrem fra det merket til mormor, da jeg prøvde den i butikken syntes jeg den var kjempe bra:D

*anbefales*

Skrevet
Har handlet fot- og håndkrem derfra, er kjempefornøyd! Kommer nok til å handle mer derfra på neste frankriketur.

de har det på SN:)

Gjest Chica
Skrevet

Yepp, jeg vet det. Men mener det er billigere i Frankrike så handler når jeg likevel er der. Har nok fram til neste tur. Får dessuten hjelp til å finne fram andre aktuelle produkter i butikken + vareprøver.

Skrevet

hvordan ligger prisene på dette merket i norge?

Skrevet

Mitt favorittmerke! Har skrevet litt om det her.

Litt dyrere enn i Frankrike, men likevel vel verdt det.

Gjest Gjest
Skrevet

Er det noe å spare på å kjøpe dette merket på Strawberrynet?

Skrevet
Er det noe å spare på å kjøpe dette merket på Strawberrynet?

tror det er litt dyrere der? hvordan er prisene i norge?

Skrevet

Jeg liker shea butter håndkremen og den lille krukken med 100% sheasmør - perfekt til sprukne lepper og tørre flekker.

Ellers liker jeg mange av duftlysene, og badeskummet i Verbena-serien - lukter sååå friskt og godt, som å være på spa.

Har ikke prøvd så mye ennå, men det blir litt l'occitane eksperimenter fremover, får alltid masse prøver når jeg går innom.

• 2 uker senere...
Skrevet
Unnskyld, men hva og hvor er SN?

www.strawberrynet.com

Gjest Gjest
Skrevet

Yeeeezz, det burde jeg ha skjønt ut fra dialogen. Men man må jo betale toll med en gang det koster over kr 200,- og det gjør det jo fort. Steder i Oslo da?

Skrevet

det er bare å bestille mange små pakker, i stedet for en med masse i.. det gjør jeg allefall

Skrevet
Steder i Oslo da?

Det er en på CC-Vest og en i Skovveien. Og så har du også L'Occitane på Gardermoen og Sandvika Storsenter.

Skrevet

hvordan er prisene i norge i forhold til SN?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...