Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_marie_*
Skrevet

Glemte det helt i kveld...

Hvem røk ut denne gang, og hva hendte?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Hun som ville til LA og bli skuespiller røk ut. Langt mørkt hår (husker ikke navnet i farten) Han tvilte vel litt på hennes hensikter. Og det gjorde han nok klokt i, spør du meg ;)

Gjest Gjest
Skrevet

Får bare håpe han ikke velger Sarah til slutt.......vet ikke hva det er men synes hun er litt :sprettoy:

Skrevet

Liker ikke helt Moana. Litt for spesiell. Det var Susan hun heter hun som røk ut i går.

Skrevet

bra hun røk ut, tror ikke Travis passet helt inn i hennes planer, virket llitt suspekt hele greia.hehe... SArah fra tennesee er jo så dørgende kjedelig...urk. og Moana...ja, ingen kommentar.

Gjest gjest1
Skrevet

Jeg likte best hun andre Sarah, hun blonde, med den litt hese stemmen. Men hun ble så veldig sjalu, og det syntes han vel ikke var så attraktivt... Men de hadde skikkelig "connection" helt i begynnelsen...

Liker ingen av de to som er igjen :-( Men han kommer sikkert ikke til å velge husmoremnet, så jeg tipper det blir Moana... Synes nesten alltid at ungkarene har stått igjen med to vidt forskjellige damer: en som de er seksuelt tiltrukket av, og en "ordentlig" dame som de er mer på venneplan med. Og så velger de jo den første av disse....

Skrevet

Jeg likte best Jehan, fatter ikke at han sendte hjem henne.

Gjest Gjest
Skrevet

Takk for oppdateringer! Men lurer på en ting til.. Hvorfor ble Moana så upoppulær? Jeg har sett de fire siste episodene ca, og har ikke oppdaget noe negativt med henne.. Synes heller de andre har oppført seg idiotisk og smålig overfor henne. Hva er det jeg ikke vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...