Gjest Fiolin Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Har du noe du lurer på, men vil ikke opprette en egen tråd bare for å spørre? Da håper jeg denne tråden kan være for deg. Dere har sikkert sett slike tråder tidligere. Denne tråden er ikke ment å være grav alvorlig, til det kan egne tråder opprettes, så det er bare å komme med det du har lyst til å spørre om. Det går ut på at en stiller et spørsmål, så tar nestemann å svarer, og legger igjen et spørsmål til den som kommer etter. Men i motsetning til de andre lignende trådene, tenke jeg at denne kunne sirkulere rundt det som er temaet for kategorien, seksualitet. Om du ikke har vært borti en lignende tråd tidligere, fungerer det slik som eksempelet nedenfor er satt opp. En person poster et spørsmål. En annen svarer, og legger igjen et spørsmål til nestemann. 1. person skriver; spm; liker du doggy? 2. person skriver; svar; absolutt spm; hva synes du er den beste egenskapen til partneren din i senga? 3. person skriver; svar; ganske enkelt - hans/hennes nærvær. spm; hvilken prevensjon bruker dere? 4. person skriver; svar; pessar spm; hvilken p-pille hjelper mot kviser osv... Jeg kan jo begynne med meg selv. Så håper jeg denne tråden blir tatt godt i mot. Synes det er litt artig med slike tråder. Spørsmålet må bli; hva synes du er den beste egenskapen til partneren din i senga? Kjør på!
Gjest Rabarbra-Guri Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 jeg har ikke no partner nå men han forrige var flink til å sleike musa mi
Mia72 Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 At han alltid er opptatt av at jeg skal ha det godt og få mange orgasmer
Gjest LilSweetie Skrevet 4. juli 2006 #4 Skrevet 4. juli 2006 Dette ble jo feil At han liker både å gi og få. Liker du å suge?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Oh yess... Har du hatt sex utendørs i sommer?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Tror ikke det, dessverre. Har du hatt sex med en latinamerikaner noen gang?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Nope. Hva var den siste stillingen du var i?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 At han kommer inni meg bakfra når jeg ligger på magen på en pute..! Har du lurt deg bort og knullet under en fest? IdaCra
Rannva Skrevet 4. juli 2006 #13 Skrevet 4. juli 2006 Nei. Deler du fantasier med partnerer din? (altså forteller om dem, ikke at dere har de samme)
mee mee Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 ja, av og til.. kommer litt ann på har du hatt sex med samme kjønn?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #17 Skrevet 4. juli 2006 Ja. (svelger) Vet ikke om det kvalifiserer, men føler det er kinky. Hvilket rom hadde du sex i sist?
Gjest King James Skrevet 5. juli 2006 #20 Skrevet 5. juli 2006 Nei hva skal jeg med det. Har du gått inn på familie medlemer ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå