Gjest miiiiis Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 nå er det slik at jeg og gubben skal til oslo og være med i oslo paraden, han har vært med mangen ganger før men ikke jeg... dette blir min første gang.... ser forlk kler seg oppfinsomt og fargerikt mm. lurte på om det er noen her inne som vet om en NETT BUTIKK på internett hvor de selger uvanlige klær,klær som vekker oppsikt og blikkfang???
Gjest miiiiiis Skrevet 4. juli 2006 #2 Skrevet 4. juli 2006 er det virkelig INGEN som vet om en side på nettet hvor de selger litt crazy klær ??
Snasen Skrevet 4. juli 2006 #3 Skrevet 4. juli 2006 er sommerparaden enda? Jeg var der i fjor, men da var det bare fire lastebiler. Rimelig tamt for å si det sånn. Det ser ut som om de fleste har fiksa klærne sine selv i allefall.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #4 Skrevet 5. juli 2006 Vet jo ikke helt hva du er ute etter, da, men her har de jo mye stilig: www.manillusion.no
Gjest miiiiiis Skrevet 5. juli 2006 #5 Skrevet 5. juli 2006 kjempe tips den siste der noen flere tips der ute????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå