Gjest Ballong Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Morsomt å se hvordan "mannfolka" her inne legger ut agn i øst og vest. Noen av dem har for vane å legge ut agn og håper på napp hos ALLE damene her. Er det lenge siden dere har fått dere noe? Jeg mener, de fleste her inne er ikke akkurat slående vakre men allikavæl legger dere ut agn etter agn. det blir jo ganske patetisk å se på da. hadde noen av mennene her i det minste holdt seg til en og lagt ut agn hos en, men nei da. her skal det legges ut agn til alle. tykke eller tynne. hvem bryr seg? sant? hehehehe. og før dere spør: nei jeg er ikke sjalu og nei ikke bitter. har både mann og unger. ingen bekymringer men jeg syns det ser utrolig dumt ut. hehehe
Gjest gjest1 Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Ingen av mennene her har bedt meg med på fisketur heldigvis, men det faller seg naturlig. ... jeg får alltid laks og røye og kilo store ørret og de får ingenting når jeg er med... Har ikke erfaring med kg-menn, men jeg er en kløpper på fjellet og ved vannet. Hvem er trådstarter som tror at alle menn her på kg, bare er ute etter å spise fisken?
Gjest Ballong Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Hvordan vet du at vi ikke er vakre? ← sånt merker man bare
Gjest Ballong Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Ingen av mennene her har bedt meg med på fisketur heldigvis, men det faller seg naturlig. ... jeg får alltid laks og røye og kilo store ørret og de får ingenting når jeg er med... Har ikke erfaring med kg-menn, men jeg er en kløpper på fjellet og ved vannet. Hvem er trådstarter som tror at alle menn her på kg, bare er ute etter å spise fisken? ← nei men da er du og noen flere sikkert av unntakene sikkert. jeg merker det for jeg ser jo med mine auge hva dem skriver. fisker her og fisker der. også på alle damene da. ser dem ikke sjølv at dem driter seg ut?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Største tullet jeg har hørt på lenge! Og hvordan kan du merke at vi ikke er vakre?
Gjest King James Skrevet 4. juli 2006 #8 Skrevet 4. juli 2006 Jeg kan ikke annet en og le av deg høyt og godt HA HA HA HA..
Gjest KA Skrevet 4. juli 2006 #9 Skrevet 4. juli 2006 Selvfølgelig vil det være flørting hvorenn gutter og jenter befinner seg på samme sted. Dette betyr ikke at man faktisk prøver seg. Man fisker ikke fordi man er så sulten på fisk, men fordi det er gøy. Flørting er helt naturlig. Om du har oppdaget slikt noe på KG er det vel bare å gratulere: du har funnet noe helt dagligdags.
punktom Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 Det dreier seg nok mest om virtuell sportsfiske og lite annet her inne. Noe annet kan ende ille. Tenk da: du tror du har den laksen på kroken og så viser det seg at det er en støvel.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 Det dreier seg nok mest om virtuell sportsfiske og lite annet her inne. Noe annet kan ende ille. Tenk da: du tror du har den laksen på kroken og så viser det seg at det er en støvel. ← Hvordan ser man det da? Da må en jo treffe dem IRL, og det er det vel få som gidder (håper jeg...)
punktom Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Hvordan ser man det da? Da må en jo treffe dem IRL, og det er det vel få som gidder (håper jeg...) ← Derfor ender det opp med virtuell sportsfiske (nettflørting) og da er det vel samme for disse folkene hvordan de andre ser ut.
Gjest Hilde79 Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 Hmmm, jøsses... dette har jeg ikke lagt merke til.... syns det er for lite agn-utlegging jeg da
Azi Skrevet 4. juli 2006 #15 Skrevet 4. juli 2006 Hmmm, jøsses... dette har jeg ikke lagt merke til.... syns det er for lite agn-utlegging jeg da ← Har ikke sett noe jeg heller!
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #16 Skrevet 4. juli 2006 han ene som holder på er 30+, koser seg inne på personlige meldinger og går etter 20åringer.
Gjest Hilde79 Skrevet 4. juli 2006 #18 Skrevet 4. juli 2006 han ene som holder på er 30+, koser seg inne på personlige meldinger og går etter 20åringer. ← IIIIIIIIIIIiiiik!!!!! Sviiiiiiiiin, assa!!!!!!!!!!!!!!!!
Noorgie Skrevet 4. juli 2006 #19 Skrevet 4. juli 2006 Herregud, her har jeg dorget og jukset, otret og prøvd å få dere alle damer her inne i håven min, men jaggu om noen av dere har skjønnt en dritt
Azi Skrevet 4. juli 2006 #20 Skrevet 4. juli 2006 Fant ingenting der jeg.. Var til å med på side 2 og så!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå