Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mest sannsynlig har det vært lignende tråder her tidligere, men ønsker å høre likevel...

Hvordan "type" hår har du, og hvilke produkter bruker du til håret ditt? Har produktene du bruker ønsket effekt?

Selv har jeg nettopp kjøpt Joico volissima shampoo og balsam. Er ikke fornøyd med dette produktet. Håret mitt er bare en stor knute når jeg er ferdig. I tillegg skummer shampoen kjempedårlig!

Bruker i tillegg Sebastian potion 9. Vet ikke helt hva jeg mener om den, for har vel egentlig ikke funnet ut hva den skal være god for. Det vil vel si at jeg mest sannsynlig ikke har behov for den :)

Skummet jeg bruker er Wella High Hair. Den er jeg kjempefornøyd med, og kjøper den gang på gang

Sprayen jeg bruker nå er en eller annen Wella High Hair. Syns den er ok, men lukter litt ugh, ugh. Ellers blir det gjene Clynol hårspray... Funker bra!

Sist, men ikke minst, bruker jeg Kerestase hårkur (Fine) og Wella SP for farga hår. Begge er knallgode!!! ANBEFALES!!!

Har forresten fint, nordisk hår ned til midt på ryggen. Håret et farget og stripet.

Videoannonse
Annonse
Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Har også fint hår, men veldig mange hårstrå, så det floker seg enormt lett. Bruker egentlig nesten hva som helst av shampo, har både volum-, rense-, og fuktighetsgivende shampo (Sebastian og Redken) i hylla mi, så jeg varierer litt :)

Bruker nesten aldri noe styling til håret, det må i såfall bli et leave-in-skum fra Kerastase for å fremheve fall og bølger, og hårspray fra High Hair. Less is more - bruker jeg for mye så kollapser det ;)

Skrevet

Jeg har normalt/fint hår, ønsker mer volum. Bruker volumshampo fra Nikita og leave-in volum-skumbalsamfra Wella SP, kjempefornøyd med begge to. Har prøvd alle mulige slags billige og dyre hårprodukter, men det er disse to jeg er aller mest fornøyd med. Bruker ellers Wella High Hair hårskum eller Wella Ocean Spritz (saltvannspray).

Gjest Gjest
Skrevet

Langt nordisk hår, med fall. Stripet. Akkurat nå:

Vask:

- Shampo og balsam: Redken All Soft.

Er bra, men beklaglivis for sterke for hodebunnen min :forvirret:

- Loreal hårkur. Absolut repair. Funker fint.

Styling:

- Kerastase: Oleo Relax. Superb!

- Tigi Bedhead: After Party. Superb!

- Skum: Wella High Hair for krøller. Helt ok.

- Matrix Biolage: Glansspray. Bra.

Skrevet

For tiden bruker jeg volumshampooen og balsamen til L'Anza. Ganske fornöyd. Neste gang skal jeg pröve Sebastian.

Gjest Virvel
Skrevet

Har normalt/tørt hår og bruker Hydro Shampo (nr 1.1) fra Wella SP og Repair Cream (nr 2.2) fra samme serie. Lukter kjedelig (nesten ingen ting), men det er gode produkter til mitt hår.

Gjest Tanita
Skrevet

Jeg har tørt og ganske slitt hår (på tide å gå til frisøren!)

Har bestilt meg en pakke fra Joico nå, k-pak reconstructor. Shampo, balsam og noe serum eller stylinggreie. De lukter nydelig!

Ellers liker jeg Alterna sine produkter, og Sebastian Laminates Masque. Elsker tigi Bedhead sin afterparty (den rosa). :rosasmil:

Skrevet (endret)

Har langt, rimelig tykt hår med litt fall. Frisøren sier jeg har tynne hårstrå, bare mange av dem og at håret mitt er porøst. Kan derfor ikke bruke for tunge produkter, da bir håret flatt og umulig å forme.

For tiden har jeg Tigi moisture manic shampo og balsam, den passer godt til håret mitt og lukter namnam :)

Styler håret med litt lett voks (for tiden Hard to get fra Tigi) og spray for å forme luggen (Hard head fra Tigi).

Er egentlig ikke så tigi freek som det ser ut som, men har tilfeldigvis endt opp med kun Tigi produkter akkurat nå.

Ufattelig mange skrivefeil, skrev bl.a. forme liggen istedefor luggen.....jada, viktig å forme liggen med spray

Endret av Frk Doodad
Skrevet

Hvordan brukes Tigi Afterparty?

Skrevet

jeg har langt tykt og brukt hår. Fall i håret.

Jeg bruker Redken All soft (nesten hele serien) og Joico K-pak protect & shine serum.

Gjest Tanita
Skrevet
Hvordan brukes Tigi Afterparty?

Kan brukes i tørt eller vått hår. Jeg bruker den for å få bukt med frizzy hår. Fin når man skal bruke slettetang. Er drøy i bruk, skal lite til for å få effekt! Gjør håret kjempefint, ser blankt og glatt ut! Og lukter kjempegodt! Anbefales!

Skrevet

Jeg har tykt halvlangt hår med mye fall (som jeg ikke liker!). Bruker Kerastase Oleo Relax shampoo, og Redken Smooth Down balsam. I tillegg bruker jeg Kerastase Oleo Relax hårkur og Kerastase Lait Apres Solei som leave-in hårkur hver gang jeg har vasket håret. Elsker forøvrig Tigi After Party - som mange andre :)

Gjest Frk Åberg
Skrevet

Jeg har forholdsvis langt, krøllete hår. Må innrømme at jeg ikke bruker så mye tid eller penger på det. Bruker Sheer Blonde shampoo og balsam. Brukte Anti Frizz-shampoo- og balsam (er det det den heter?) fra samme produsent, men syns ikke det hadde noen spesiell effekt på mitt hår.

Har fått noen prøver fra frisøren på styling, men er redd for å bruke det for mye. Innbiler meg at håret skal bli avhengig, og at jeg da sitter i saksa.

Håret har en lei tendens til å kruse seg, og leter etter noe som kan samle det litt. Skal snart gå og kjøpe noe hos frisøren. Har hvertfall ikke troen på billigprodukter. Men så syns jeg også at kruse-mengden har like my å gjøre med være som hva jeg har i det.

Forrige gang jeg var hos frisøren, fikk jeg i noe krøllespray, og det likte jeg ikke. Det samlet kanskje krøllene litt mer, men ikke så mye. Og det ble veldig stivt og rart. Liker hårkremer mye bedre. Ikke klissete eller stivt hår av det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...