Angelfairy Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 på reklame på en eller annen kanal viser de en fuktighetskrem med litt selvbruning i?! rt det noen som har prøvd denne, og evt med god erfaring? Sitter den, kommer fargen fort?, går den fort av igjen? håper på masse svar
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Går reklame for både Natusan og Dove så vidt jeg vet, og har selv prøvd begge, men er mest fornøyd med Dove sin fordi den ikke gir et gulskjær (som jeg synes Natusan sin gjorde), fordi den ikke er klissete (som jeg synes Natusan var), den sitter godt, tørker raskt inn og har ikke smittet av på mine klær så langt. Bruker den hver annen/hver tredje dag og den forsvinner ikke i dusjen. Jeg har i hvertfall ikke merket noe til det. Noen timer etter første påsmøring merket jeg en litt annen nyanse, men ettr andre påsmøring ble jeg fin og brun. Natusan sin brun-uten-sol for ansiktet ble jeg også gul av, rett og slett, så den anbefaler jeg ikke. Har ikke prøvd den ansiktskremen til Nivea, men det har kanskje noen andre her? P.S: Husk å peele huden først, for da trekker den best inn. Og glem ikke å vaske hendene etter bruk da de kan farge av på f.eks innsiden av neglene, og i leddene mellom fingrene. Løp og kjøp!
Gjest Tanita Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Har prøvd begge to og syns Dove sin var forferelig... Men, man får jo det man betaler for.
Angelfairy Skrevet 3. juli 2006 Forfatter #4 Skrevet 3. juli 2006 hvor mye koster disse da...? og hvor? tror det er ganske delte meninger her... hehe... men det har vel kanskje noe med hvilken farge men har på kroppen fra før kanskje.... tror nok kanskje jeg skal prøve dove sin først... har lest mye bra om den idag....
Gjest Tanita Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Ja, jeg tror også det har noe med hvilken farve man har fra før, og om en er tørr i huden eller ikke. Var mest fornlyd med natusan holiday skin, den mørke. Selv er jeg veldig lys i huden. Ellers liker jeg St Tropez sine produkter. :rosasmil:
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Skrevet 4. juli 2006 hvor mye koster disse da...? og hvor? ← Natusan sin er billig på SparKjøp, 40 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå