Gå til innhold

Til alle som kan interiør :p

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet (endret)

Hva kan gjøres her:

http://home.online.no/~oeyum/Photo-0374.jpg

Den øverste delen av vindet er helt åpent som dere ser. Vi bor i første etasje, så de som står utenfor kan evt se inn. Men problemet er de som bor rett over gaten i andre etaste, de kan se rett inn til oss, og se så å si hele leiligheten

Det blir bare kjøpt hvite panelgardiner, så de kan ikke brukes til å dekke til.

Hva kan gjøres for å dekke til her? Eneste jeg kan komme på er å kjøpe speilrefleks-folie.. er det brukbart til slikt bruk? hva annet kan brukes?

Evt henvis meg til noen norske nettforum som kan gi meg svar på dette , interiør forum eller lignende

Gidder ikke at nobo'ene skal se alt hva vi måtte finne på her inne ;)

Img-tagger fjernet i h.t. Kvinneguidens regler. Trille (mod)

Endret av Trille
Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Hva med å sette opp en hylle og har diverse planter og ting og tang.

Da skjermer du samtidig som du får litt lys inn.

Skrevet

Flotte vinduer, som absolutt ikke bør gjemmes bort! Kanskje du kan finne noe her? Folien slipper inn lyset, har ikke lim på baksiden og er enkel både å sette på og fjerne. I tillegg kan du velge et mønster som passer til leiligheten og interiøret for øvrig.

Gjest Gjesta
Skrevet

Du kan kjøpe en slags plastfolie på f.eks IKEA, som du fester med såpe og nal, så ser det ut som frostet glass. Bare å klippe til folien etter formen på øverste delen av vinduet.

Skrevet
Du kan kjøpe en slags plastfolie på f.eks IKEA, som du fester med såpe og nal, så ser det ut som frostet glass. Bare å klippe til folien etter formen på øverste delen av vinduet.

Folien i min link er av samme type som den du får på IKEA, men etter min mening langt mer elegant.

Skrevet

Ville også satset på folie. Synes det er flott.

Gjest Gjesta
Skrevet
Folien i min link er av samme type som den du får på IKEA, men etter min mening langt mer elegant.

Den så jeg ikke, hadde vel begynt å svare før meldingen din tikket inn. Den jeg sikter til er helt uten mønster, mange fine på linken din.

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet

Takker for fine forslag!! :)

Blir så vi sjekker ut ikea folien først, er den brukbar så kjøper vi den, hvis ikke tar vi den som leo foreslo. Er studenter, så vi sparer der vi sparer må :P

Gjest Gjesta
Skrevet
Her får du noen flere ideer. (finnes budsjett str M, XXL også..)
Skrevet
Den så jeg ikke, hadde vel begynt å svare før meldingen din tikket inn. Den jeg sikter til er helt uten mønster, mange fine på linken din.

Mente ikke å kritisere ditt forslag. Folien fra IKEA er helt utmerket!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...