micha6 Skrevet 19. mars 2002 #1 Del Skrevet 19. mars 2002 Heisann! Jeg er en jente på 19år som har trent aerobic i 1,5år ca.3-4ganger iuken. Men nå det siste 1/2året ser jeg at lårene mine har blitt større-muskler,men så var de ikke direkte tynne når jeg startet å trene på SATS heller. Har trent aktivt fotball i 8år. (Burde jeg slutte å trene?) Trenger noen råd om øvelser som kan gjøre lårene smaler-mindre volum... Det er faktisk et "Kjempeproblem" for meg!!! Takker for alle svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 20. mars 2002 Forfatter #2 Del Skrevet 20. mars 2002 Vær så snill-trenger hjelp-råd!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. mars 2002 #3 Del Skrevet 20. mars 2002 Hei, jeg har trent styrke i noen år og har selv trent aktivt for å bygge opp noen områder og andre områder vil jeg ikke ha så store. Jeg har naturlig korte og tykke muskler så spesielt legger og lår har jeg trent bevist for å få smalere. Har aldri trent aerobic så jeg kjenner ikke til hvor mye det belaster låra. Men kanskje det finnes andre aerobic-kurs som ikke går så direkte på lårene? Det som har hjulpet meg har vært styrketrening på legger og lår. Lav motstand, lite vekt og mange repetisjoner. (min 14). Klarer man ikke 14 repetisjoner, så er det for tungt. Man kan kanskje si som en grunnregel: Jo tyngre vekt og færre repetisjoner jo større muskler Jo mindre vekt og flere repetisjoner, jo mindre og flatere muskler. Spinning går jo også mye direkte på lårene, er du med på dette kan det være en ide å ikke skru på for mye motstand og heller sykle lenge på svak motstand. Kanskje du heller skulle trene styrketrening slik som beskrevet for å få mindre muskler dersom aerobic'en du trener tar mye på lårene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ida Skrevet 21. mars 2002 #4 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei! Har selv bestandig hatt ganske muskuløse bein. Du kan gå og gå og gå og.... Gå. Pleier å gå hjem fra jobb 2-3 ganger i uken, det tar 1,5 time (litt mer) Har ikke gått (he he) inn for det, men det minsker rundt lår og rompe, ja! Ellers synes jeg aerobic-lår er tøffe, jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanie Skrevet 21. mars 2002 #5 Del Skrevet 21. mars 2002 Hei Jeg har trent aerobic i 6 år nå, og fikk etterhvert ganske store lårmuskler. Jeg sluttet imidlertid med dette for ca. 1/2 år siden, og begynte å løpe istedenfor. Altså, løping er vidunderkur for slanke, men muskuløse lår (musklene blir lange og snanke istedenfor kompakte)! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 25. mars 2002 Forfatter #6 Del Skrevet 25. mars 2002 Heisann! 1000-takk for svar...hvor lenge burde jeg jogge?Og hvor mye.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 25. mars 2002 #7 Del Skrevet 25. mars 2002 Hei, Jeg har kuren pa dette; tren Pilates. Det er en form for trening som gjor at musklene blir lengre og slankere. Jennifer Aniston var jo litt kraftig for noen ar siden, men etter at hun begynte med Pilates sa ble kroppen mye smidigere og slankere. Pilates minner litt om yoga, men det er mer styrketrening involvert og strekking av musklene. Se om det finnes Pilates der du trener, eller sa kan du gjore det hjemme og kjope en video. Jeg liker det VELDIG godt!!! Her er en link om Pilates der det til og med star at det gjor larene tynnere. http://www.studiolotus.com/pilates/pilates...es.htm1212[ Dette Innlegg er endret av: Katrine den 2002-03-25 21:53 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 26. mars 2002 Forfatter #8 Del Skrevet 26. mars 2002 Takk igjen.... Men kunne du forklart meg øvelsene...? Trenger din hjelp,hvis du gidder..... Så blir jeg veldig takknemlig.... 1212[ Dette Innlegg er endret av: micha6 den 2002-03-26 16:49 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katrine Skrevet 26. mars 2002 #9 Del Skrevet 26. mars 2002 Hei igjen, Du, jeg klarer ikke a forklare disse ovelsene. Det beste er a kjope en video. Du burde nok kjope en for nybegynnere slik at du kommer inn i det og forstar ovelsene. Det er viktig at du puster rett og at du larer deg a bruke kroppen riktig. Jeg kan dessverre ikke forklare for deg... Sorry. Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jeanie Skrevet 27. mars 2002 #10 Del Skrevet 27. mars 2002 Hei igjen Ang jogging. Jeg jogger 40 min 3-4 ganger i uka. Det høres kanskje mye ut, men jeg lurer psyken min ved å jogge på SATS hvor jeg kan se på tv (m/høretelefoner) samtidig.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micha6 Skrevet 30. mars 2002 Forfatter #11 Del Skrevet 30. mars 2002 Tusen takk-all som har tatt seg bry å svare! Så det hjelper å jogge altså....? Klem 1212[ Dette Innlegg er endret av: micha6 den 2002-03-30 14:40 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå