Gå til innhold

Pynt til løst hår

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal antagelig ha håret løst på den store dagen. Noen som har noen tips om hva slags pynt som passer til løst hår? Tror ikke jeg vil ha tiara, synes det så litt rart ut på meg...

Alle forslag mottas med stor takknemlighet! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenkte det samme! Blomster!

Skrevet

Orkider er veldig fint i håret. Ta og knip av noen blomster fra orkiden hjemme, blomstene bør være på topp når du gjør det dvs. ikke henge litt med hodet. Gå innom en blomsterbutikk, de setter på sånn tynn metalltrå slik at du får festet de i håret.

Det er veldig fint å sette håret på sidene litt løst opp bak og så sette blomstene i bak.

Gjest Cosmic Girl
Skrevet

Jeg skal også ha løst hår, og har hatt en liten runde med frisøren på hva man kan ha.

Kjolen min har små perler på, og jeg hadde også tenkt å ha en enkel perle i halsen og i ørene. Jeg ble derfor anbefalt av frisøren å ha perler i håret. Ikke mye, så det blir prangende, men ett par stykker. Det skal visstnok live opp håret, og gi det mer spill.

En venninne av meg hadde blomster i håret, og det var veldig veldig fint under vielsen og fotograferingen. Etterhvert ble blomstene litt "slitne", så de så ikke så veldig fine ut. Hun valgte å ta ut blomstene etter ett par timer. Men hun kan jo ha hatt uflaks..

Gjest Gjest
Skrevet

Hva med brudesloer? Blomsten som heter brudesloer, altsaa:-) Har hoert det er blitt brukt foer og de holder visst hele dagen uten vann.

Skrevet

Jeg hadde roser og noen blå blomster i håret,rosene "sto" bak tiaraen,og de blå blomstene var spredt nedover håret!

Skrevet

er det noen som har bilder og linker å hennvise til? jeg lurer på det samme egentli :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...