Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest King James
Skrevet

Hva vil dere si er en sær person. ? Hva slaks karakterer har en sær person. ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En som sitter ved siden av deg på et kurs om smitte og hygiene, hoster og spør om hun kan få drikke av imsdalflaska di, istedet for å gå å hente seg vann som står på et bord 2 meter unna! :tristbla:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg synes sære personer har merkelige meninger. De er ofte alene og ser kjedelige ut. Har spesielle hobbyer/interesser som de er meget opptatt av.

Noen er sære på alle områder, andre har et sært forhold til f.eks klær eller andre ting.....

Skrevet

Jeg er veldig sær! Men jeg ser verken kjedelige ut eller har merkelig meninger, er sjeldent alene og har ingen spesielle hobbyer ihvertfall ikke iforhold til mange andre! :P

Men grævligt "sær" blir diskutert her nå idag!

Gjest Gjest
Skrevet
Jeg er veldig sær! Men jeg ser verken kjedelige ut eller har merkelig meninger, er sjeldent alene og har ingen spesielle hobbyer ihvertfall ikke iforhold til mange andre! :P

Men grævligt  "sær" blir diskutert her nå idag!

Hvorfor føler du deg så veldig sær a?

Skrevet

Det er ikke noe man føler. Det noe man er! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Hva gjør at du ER sær da? Bare nysgjerrig jeg altså! :)

Gjest gjest1
Skrevet

Øyenbrynrykningen sier det mest. Når du sier en ting, også lager de en øyenbryngest som ikke kan forklares.

Gjest Hilde79
Skrevet

Syns begrepet er litt misbrukt, i den forstand at det blir urettferdig brukt. Personer som er litt utenfor normen, som går litt andre veier, som sier høyt det andre bare tør å tenke, de blir gjerne stemplet som sære. De som holder seg mye for seg selv, kanskje er litt sjenerte har også lett for å få dette stemplet. Jeg har inntrykk av at begrepet ikke har noen klar definert innhold, det kommer an på hvem som snakker. Spør neste gang, om du hører noen omtale en annen som sær: På hvilken måte? De gangene jeg gjør det, har de problemer med å svare. Rett og slett fordi de må sette ord på sine fordommer. Også innser de at det høres teit ut! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...