Gjest Gjesta Skrevet 5. juli 2006 #21 Skrevet 5. juli 2006 Hehe, tok evig lang tid før jeg fatta det der BH-systemet! Har alltid bare dratt med meg alt slags størrelser inn på prøverommet, og har derfor BH-er i alle forskjellige cups og omkretser. Hvorfor skal dere som har veldig små pupper bruke BH? Trenger jo ikke støtten vel, og innlegg er jo bare tull! Det er dritkult med små pupper, tar seg bra ut under t-skjorter, singleter og kjoler. Ja, egentlig under alt! Heldigvis har jeg ikke enormt store selv, og kan løpe rundt fri og frank uten BH (så lenge jeg helst unngår hopping og spretting). Det burde dere jenter også gjøre!! Kjøpe en hot kjole med bar rygg, eller en topp med utringning til navlen og vær glad for at dere har kropp til å gå med det!
Nicky B Skrevet 5. juli 2006 #22 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er en av de som har en håpløs størrelse (60e/65dd). Kan bare glemme å finne noen bh'er i kjedebutikkene men syns at mange av spesialforretningene blir litt i dyreste laget. Har begynt å bestille fra bravissimo.com, syns det er en gylden mellomting når det gjelder pris. Også får jeg en bh som passer, ikke minst.
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #23 Skrevet 5. juli 2006 Jeg er en av de som har en håpløs størrelse (60e/65dd). Kan bare glemme å finne noen bh'er i kjedebutikkene men syns at mange av spesialforretningene blir litt i dyreste laget. Har begynt å bestille fra bravissimo.com, syns det er en gylden mellomting når det gjelder pris. Også får jeg en bh som passer, ikke minst. ← Vet godt hvordan du har det.. Jeg har også bestilt en del fra Bravissimo, men fant ut det ikke ble noe særlig billigere til slutt, og mye dyrere om man måtte bytte.. Jeg handler på Lalina i oslo Der har de vel BHer for de fleste, særlig de med liten omkrets rundt..
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #24 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har aldri skjønt meg på størrelsene..., jeg kan bruke både 75a 75b 75c, men jeg merker jo at a blir litt trangt for brystene mine...! Nå har jeg merket at jeg er mest vel med 75C...! Burde vel egentlig gå å finne ut hvilken BH størrelse jeg egentlig har..., men det er så flaut å spørre om det på butikker..., eller er det bare meg...?
Knurr Skrevet 5. juli 2006 #25 Skrevet 5. juli 2006 Jeg har aldri skjønt meg på størrelsene..., jeg kan bruke både 75a 75b 75c, men jeg merker jo at a blir litt trangt for brystene mine...! Nå har jeg merket at jeg er mest vel med 75C...! Burde vel egentlig gå å finne ut hvilken BH størrelse jeg egentlig har..., men det er så flaut å spørre om det på butikker..., eller er det bare meg...? ← Det kan lønne seg. Jeg var på LaLina i dag og oppdaget plutselig hvorfor ingen av BHene mine passer. Dama knadde og dro og stramma, og Knurr gikk fra 80B til 65D på ti minutter
Litle Lady Skrevet 6. juli 2006 #26 Skrevet 6. juli 2006 Har samme erfaring som dg.... synes d er mye mer gøy med 70C altså...
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #27 Skrevet 6. juli 2006 Jeg bruker 75A og har noen i 80B, men de er for store. Kanksje 70 eller 75 B hadde vært tingen for meg.. Min første Bh var 70A, ikke vokst mye rundt der gitt Men jeg liker små pupper, vil ikke ha store skvalpejur
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #28 Skrevet 6. juli 2006 Men jeg liker små pupper, vil ikke ha store skvalpejur ← Hvorfor skal alle tråder som har med pupper å gjøre ende ut i teite kommentarer som dette?!! Jeg liker store pupper best, vil ikke ha myggstikk
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå