Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Jeg har små pupper, har alltid trodd jeg har str 75A. BHene har aldri sittet ordentlig, alltid glidd opp og spilene har skjært inn i siden. var innom en spesialbutikk og fikk prøvd en annen str: 65C! Så lurer jeg: er det i det hele tatt så mange som skal bruke str 75A? Og hvorfor må kjedebutikkene bare ta inn BHer med stor omkrets og liten cup?
Gjest Gjesta Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Selvsagt er det de som har det og. De er hvertfall heldige som kan shoppe BHer "hvorsomhelst"!
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Cupen til 75A tilsvarer vel en B? Den er hvertfall større enn 70A-cupen. Kanskje det er en mellomting
Lipstick Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 70A er det uansett ikke mye igjen av. Jeg bruker det, og har gått innom undertøysbutikker uten å finne en eneste 70A de siste ukene. 75A (nest minst) er jo helt ubrukelig på mine minipupper. Er det ikke lov å ha små pupper lenger eller??!
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Bruker selv 75A/80A, men lurer på om det finnes noe som heter 80AA? Ikke i vanlige butikker, men kanskje hos LaLina eller Netty? En regel er at dersom man går opp i cup str. skal man gå ned i omkrets - og omvendt. Det er fordi cupen naturlig nok er litt større i en 80A enn i 70/75A. Men de vanlige butikkene har bare AA i str. 60-65 så vidt jeg har lagt merke til, og ikke oppover i f.eks 80/85 osv.
Gjest Tanita Skrevet 3. juli 2006 #7 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg bruker 70b, men syns cupen blir litt for liten. Men c derimot blir altfor stor! Så kanskje jeg skal gå opp til 65c da, men finnes de da? edit: Jeg mener, finnes de på vanlige butikker, som H&M osv? Endret 3. juli 2006 av Tanita
Gjest Frk. Grønn Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Høres absolutt ut som noe du burde prøve Usikker på om "vanlige" klesforretninger har det, men du kan jo spørre hos H&M, Cubus, KappAhl og Lindex.
mocci Skrevet 4. juli 2006 #10 Skrevet 4. juli 2006 heia! Jeg bruker også 70A, og det er nesten umulig å finne i kjedebutikkene lengre, gjett om jeg er irritert!! Tidligere kjøpte jeg masse Bher på H&M men nå er minste størrelsen 75 A der, og den er for stor for en MISS BOOBLESS jeg vurderer sterkt å kjøpe bh på en spesial butikk, der finner man faktisk mindre størrelser enn 70A! Men så er det da prisen, litt over the top å betale 500++++ for en BH syns nå jeg da.
Gjest Gjesta Skrevet 4. juli 2006 #11 Skrevet 4. juli 2006 70A er det uansett ikke mye igjen av. Jeg bruker det, og har gått innom undertøysbutikker uten å finne en eneste 70A de siste ukene. Det er fordi alle tolvåringene kjøper dem Jeg har huset fullt av bh`er i den størrelsen....
Gjest Virvel Skrevet 4. juli 2006 #12 Skrevet 4. juli 2006 Jeg har bestandig brukt 75A, men har begynt å kjøpe 70B i stedet nå. 75 blir strengt tatt for vid for meg, men jeg har hatt litt angst for bh-søkk i ryggen. Nå som jeg ser hvor mye mer kløft jeg får med 70B kan det være så mye søkk det bare vil bak, jeg har pupper, for pokker!
Saeria Skrevet 4. juli 2006 #14 Skrevet 4. juli 2006 Jeg bruker 70b, men syns cupen blir litt for liten. Men c derimot blir altfor stor! Så kanskje jeg skal gå opp til 65c da, men finnes de da? edit: Jeg mener, finnes de på vanlige butikker, som H&M osv? ← Du får nok ikke en 65C i vanlig butikk. Selv er jeg 65DD/E og det er litt kjipt å ikke kunne handle i de store kjedebutikkene. Det positive med bhene jeg kjøper i undertøysbutikken er at de holder mye lenger, derfor sparer jeg til syvende og sist på å handle der.
Gjest Tanita Skrevet 4. juli 2006 #15 Skrevet 4. juli 2006 Ja, kvalitet lønner seg Skal gå innom en undertøysbutikk og finne ut hvilken str jeg egentlig er.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #16 Skrevet 4. juli 2006 Da jeg var 12 år kjøpte jeg meg min første BH- 70 A! Nå har jeg gått opp til 80 B/C og stortrives! Glad jeg har en "normal" eller "vanlig" størrelse!
Gjest Gjest_trådstarter_* Skrevet 4. juli 2006 #18 Skrevet 4. juli 2006 Jeg skrev ikke startinnlegget for å gjøre narr av noen med små pupper el. For jeg har selv VELDIG små pupper. Men jeg mistenker at veldig mange av oss med små pupper tror nødvendigvis vi skal bruke A-cup. Selv har jeg alltid trodd jeg skal bruke A, og da 70A ble for lite gikk jeg opp til 75A. Men jeg er jo ikke så stor rundt brystkassen, og BHene har vært altfor store i omkrets. At så mange 12-åringer bruker 75 i omkrets synes jeg også høres rart ut, siden 12åringer gjerne er veldig tynne. Sannsynligvis kjøper mange unge jenter også feil str. Men hva annet skal man kjøpe når kjedebutikkene kun tar inn disse rare str?? Jeg har klart å finne 70B på H&M, men aldri mindre str med større cup. Og for å gjenta så har jeg veldig små pupper, men jeg er også smal/normal rundt brystkassen. Blir litt som olabuksene på H&M som enten kommer i str 30-30 eller 25-32. Kunnde de ikke hatt 26-30 for oss som har vanlig kroppsfasong Kanskje vi skulle startet underskriftskampanje til H&M og Lindex
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #19 Skrevet 4. juli 2006 Huff...synes dette er vanskelig.... Jeg har også mini-pupper, og finner aldri min strl. 80A. Hvilke størrelser er det jeg alternativt kan prøve - 75B?
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #20 Skrevet 4. juli 2006 Huff...synes dette er vanskelig.... Jeg har også mini-pupper, og finner aldri min strl. 80A. Hvilke størrelser er det jeg alternativt kan prøve - 75B? ← 80A=75B=70C=65D osv sånn ca.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå