Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Til dere som bruker den: Føler dere det er vanskelig å skylle den av, at det føles som at den sitter som en hinne på huden som gjør at huden føles fet? og Skal kremen sitte litt på huden før den skylles av?
Ciara Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 Jeg skjønner hva du mener! Men jeg ser ikke på det som "hinne", men mer som at den har lagt igjen mye fuktighet. Jeg masserer den lett inn og skyller av, lar den ikke sitte noe særlig på.
Gjest KATTAstrofe Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Jeg skjønner hva du mener! Men jeg ser ikke på det som "hinne", men mer som at den har lagt igjen mye fuktighet. Jeg masserer den lett inn og skyller av, lar den ikke sitte noe særlig på. ← Samme her
lillesky Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 Hvor får man tak i denne vidunderserien Dr. H? Har lest så mye om den så jeg tror jaggu meg jeg må prøve en sånn krem.
mee mee Skrevet 4. juli 2006 #5 Skrevet 4. juli 2006 Hvor får man tak i denne vidunderserien Dr. H? Har lest så mye om den så jeg tror jaggu meg jeg må prøve en sånn krem. ← de har det på de fleste helsekort butikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå