Quirky Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Seinfeld, Sex& the city, Våre små hemmeligheter, Cold feet og Buffy the vampire slayer (tidenes mest undervurderte serie). Jeg synes egentlig populære tv-serier kan få dø langsomt og uverdig, sånn som x-files gjorde. De burde lage nye sesonger helt til alle slutter å se på dem og sendetiden blir flyttet til rundt halv to om natta. Da slipper vi de vonde avskjedene med våre høyt elskede tidsfordriv. Endret 3. juli 2006 av Quirky
Gjest Nina Simone Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 - Sex and the City - Heksen Sabrina - Reba - Huset på prærien - I dream of Jeanie - Jason Bateman-serier (The Hogan Family)www.imdb.com/name/nm0000867/ - Family Ties (Michael J. Fox) - The Nanny (Kjempehyggelig :-)
Anglofil Skrevet 3. juli 2006 #4 Skrevet 3. juli 2006 CSI: Las Vegas Lois & Clark - The New Adventures of Superman A&E Chicago Hope Little House on the Prairie The Pretender To the Manor Born Mvh Yvonne
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 1. Seks fot 2. My so called life 3. Cold feet 4. Sex and the city
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 1. Seks fot under 2. My so called life 3. Cold feet 4. Sex and the city
My Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 HEKSEN SABRINA??? Hæææ??!?!?! Ok, folk er vel forskjellige, hehe. 1: Sex & the City 2: Beverly Hills (ja, folk er forskjellige) 3: Most wanted med Ray Cokes på Mtv
Sahara Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Sex and the city og selvfølgelig COLD FEET. Det var jo bare en nydelig serie!
fuerza Skrevet 3. juli 2006 #12 Skrevet 3. juli 2006 Jack and Bobby Jack and Jill FRIENDS!! <3 Våre små hemmeligheter
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 CSI: Las Vegas Lois & Clark - The New Adventures of Superman A&E Chicago Hope Little House on the Prairie The Pretender To the Manor Born Mvh Yvonne ← Bare nysgjerrig, Yvonne, hva er A&E..? På min liste vil jeg forresten ha disse: CSI: Las Vegas CSI: Miami 7th Heaven Silk Stalkings Helene og gutta (hadde likt en reunion, Helene og gutta: 15 år etter ) Mvh Benedikte
Anglofil Skrevet 3. juli 2006 #14 Skrevet 3. juli 2006 (endret) A&E er en forkortelse for 'Always & Everyone' og var en britisk tv-serie på lik linje med Chicago Hope eller Akutten. Dessverre har serien aldri blitt vist i Norge, men jeg har klart å få tak i noen episoder på nettet allikevel. Det ble dessverre bare laget 4 sesonger av serien, og det ble aldri laget en ordentlig slutt, noe jeg irriterer meg skikkelig over. Mvh Yvonne Endret 3. juli 2006 av yvonne
Gjest gjesta Skrevet 4. juli 2006 #15 Skrevet 4. juli 2006 Twin Peaks og Våre små hemmeligheter skulle gjerne fortsatt lenger. Og Futurama, men det ser ut som det kanskje dukker opp igjen.
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #16 Skrevet 4. juli 2006 7th Heaven ← Den kommer nok. Siden det fremdeles blir lagt nye episoder i USA
wind-up bird Skrevet 4. juli 2006 #17 Skrevet 4. juli 2006 Twin Peaks og Våre små hemmeligheter skulle gjerne fortsatt lenger. Og Futurama, men det ser ut som det kanskje dukker opp igjen. ← Disse tre er jeg helt enig med I tillegg vil jeg legge til Cold Feet og Seinfeld på listen (ser at flere andre har nevnt de og)
Windy Skrevet 4. juli 2006 #19 Skrevet 4. juli 2006 Carnivale, Arrested Development og Coupling (den britiske utgaven). Carnivale sluttet jo når den var på sitt mest spennende
Scorpina Skrevet 4. juli 2006 #20 Skrevet 4. juli 2006 Den kommer nok. Siden det fremdeles blir lagt nye episoder i USA ← Er det ikke den som er sånn "kristelig" - politisk korrekt laga for det amerikanske folk med ingen sex, ingen banning og der serien tok for seg diverse tema. En slags "opplærings-serie" i hvordan å være gode foreldre/barneoppdragelse... CSI:Las Vegas/New York er serier jeg digger!! CSI:Miami har jeg bare sett ett par episoder av. Han som har hovedrollen i den serien (rødhåra kar -husker ikke navnet) er bare sånn...sånn...iiiiiiiiiiiiiirriterende!! Får meg bare ikke til å like han. Sex and the City er kul og veldig Upolitisk korrekt serie. Digger de jentene!! Noen som forresten har HELE serien på DVD?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå