Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Skal snart klippe meg..

Håret mitt ser slik ut omtrent www.beautyriot.com/article.php?id=3374&c_id=54 , (blondt)bare at det er litt tykkere. Jeg vil si at jeg har et ganske smalt ansikt som Jennifer Aniston og.

Jeg har ikke noe fall i håret mitt, det er helt slett.

Men så hadde jeg tenkt å få meg en ny frisyre, da, og jeg synes Nicole Richies frisyre er kjempefin(hun kler den jo kjempegodt og, forsåvidt)

http://www.beautyriot.com/article.php?id=3305&c_id=54

Tror dere jeg kan kle denne frisyren? I og med at jeg har et smalt ansikt, slett hår og håret mitt vokser "langt ned på panna"(jeg tenker nå på frisyrens lugg).

?

Jeg har hatt kort hår før(ca. like langt som Nicoles), men da var det klipt opp, og det var en mer rufsete frisyre. Jeg vil ikke ha det klipt opp nå, for det blir sånn at det ytterste hårlaget bøyer seg innover () mens det innerste bøyer seg utover )(.

Håper på svar :hjertesmil:

Videoannonse
Annonse
Gjest Tanita
Skrevet

Ja, luggen blir kanskje ikke like lang fra oppe, siden du ikke har så lang panne, men det der er en frisyre jeg tror vil passe mange. :) Lykke til!

Gjest Gjest_trådstarter_*
Skrevet
Ja, luggen blir kanskje ikke like lang fra oppe, siden du ikke har så lang panne, men det der er en frisyre jeg tror vil passe mange. :) Lykke til!

Takk :D

Siden jeg har slett hår, tror jeg ikke håret mitt kommer til å bøye seg naturlig innover, men jeg har jo alltids krølltanga mi! :)

Gjest Tanita
Skrevet

Ja, den kan være gos å ha med en slik frisyre. :) rettetang også forsåvidt. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...