tuji Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hvem synes du er de beste norske klesdesignerne? Jeg er på utkikk etter den perfekte selskapskjolen, og har lyst på noe norsk, men nå kommer jeg ikke på navnet til en eneste en. Jo, Nora Farah. Noen andre? Hva het hun som var dommer i Shopaholic igjen?
wind-up bird Skrevet 3. juli 2006 #2 Skrevet 3. juli 2006 (endret) Jeg har ikke kjøpt noe av henne selv, kjolene er nok i overkant dyre for meg, særlig når jeg ikke har noen god grunn til å kjøpe, men jeg syns Anne Lise Tollefsen har en egen, og fin stil.. Se f.eks. her: http://www.bt.no/bergenpuls/utstilling/article12662.ece Edit: Er sikkert mange andre, vet ikke hvem som er den beste, jeg er ikke så god på navn på norske designere Endret 3. juli 2006 av wind-up bird
Gjest lillelou Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Jeg liker veldig godt Cecilie Melli,i tillegg Arne&Carlos, Mette Møller ("Klær uten like") og så er det sikkert etpar jeg har glemt ut i farta...
Gjest gjesta Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Jeg liker Nina og Lisbeth Thoresen (Tho) veldig godt.
ashera Skrevet 4. juli 2006 #7 Skrevet 4. juli 2006 Lyst, Mette Møller, Tulip & Tatamo er mine favoritter blant de norske, men har aldri hatt et plagg av dem. Her går det mest i dansk og amerikansk, gitt.
Kame Skrevet 5. juli 2006 #9 Skrevet 5. juli 2006 Melli har fine selskapsklær. Maggie Wonka har fint hverdagstøy.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå