Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest stina
Skrevet

jeg har lyst på sånn knall blå men ikke veldig uekte.. må se litt ekte ut bare mer blå enn mine egne.. mine er mer nokså mørke gråblå, litt sånn kjedelig blå...

forslag? har sett litt på fargen royal blue fra colormaker.. men har ikke peiling.. !

Videoannonse
Annonse
Gjest gjesta
Skrevet

Skal du ha med eller uten styrke?

Gjest Tanita
Skrevet

De vet det sikkert best hos en optiker, der får du prøve de forskjellige farvene gratis. ;)

Gjest stina
Skrevet

men jeg bestiller fra nettet... hmm.. uten styrke !!

Gjest gjest1
Skrevet

Uansett bør du ta en tur innom en optiker først og få en sjekk på øynene. Det er ikke alle som kan bruke linser, og i verste fall kan feil bruk av linser være skadelig for synet ditt.

Gjest Tanita
Skrevet
men jeg bestiller fra nettet... hmm.. uten styrke !!

Uansett, så er det uforpliktende og gratis å få prøve fargede linser hos optiker. :)

Skrevet

Jeg bruker Royal Blue fra Focus.

Men! Du Må til optiker for å få tilpasset linser. Jeg kjøpte en gang linser som var for små for meg, så det var de hundrelappene...

Gjest Gjest
Skrevet

Hvis du har mørkeblå øyne må du uansett ha opaklinser ellers vil øynene dine ikke bli lyse. Har selv mørkeblå øyne og prøvde Focus softcolorlinser, øynene mine ble nesten svarte.

Gjest gjesta
Skrevet

Jeg har prøvd opaklinser, og synes resultatet rett og slett ser skrekkelig ut...

Jeg har i utgangspunktet blå øyne, men med såkalte forsterkende linser har jeg jukset meg til både grønne, turkise og mørkeblå. (Det begynner for så vidt å bli noen år siden, for nå ser jeg altfor dårlig til å bruke fargelinser. :sur:) Fargen så ikke alltid ut til å være så forandret i dust innelys, men utendørs poppet øynene virkelig! :-D

Skrevet

Stemmer i med de andre som sier at du må til optiker for å få vite hvilke linser du kan bruke. Det er forskjellig kurving på linser, diameteren er forskjellig m.m.

Gjest stina
Skrevet

ok men jeg har hatt farge linser mange ganger, så det med å gå til optiker er egentlig ikke så viktig.. er bare fargen jeg lurer på her...!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...