Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. desember 2002 #1 Del Skrevet 21. desember 2002 Vil bare informere om at jeg fra nå av tar en pause fra å svare i dette Forumet. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #2 Del Skrevet 21. desember 2002 Det er greit det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #3 Del Skrevet 21. desember 2002 Og så? Endelig slipper vi alenemødre med dårlig hud m/grønnskjær av misunnelse som foretrekker å vaske håret i Zalo å bli belært av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anine Skrevet 21. desember 2002 #4 Del Skrevet 21. desember 2002 Blir du lenge borte, Milla? Kommer til å savne deg og de friske innleggene dine. God Jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. desember 2002 #5 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg har en pause fra Velvære- siden til alle idiot innleggene har dabbet litt av. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. desember 2002 #6 Del Skrevet 21. desember 2002 Har du en offisiell "Spør Milla"-funksjon her inne, eller bare later du som? :blunke: Jeg bryr meg LITE om du er her eller ikke. Mange med meg, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronica Skrevet 21. desember 2002 #7 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg liker Milla jeg, jeg tror dessuten det er flere som setter stor pris på hennes råd (jeg er i alle fall en av de som har hatt nytte av flere av hennes innlegg). Det er vel bare å heve seg over idiotien, Milla? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. desember 2002 #8 Del Skrevet 21. desember 2002 Det er vel bare å heve seg over idiotien, Milla? Jeg kommer tilbake snart. Men nå i Julen vil jeg ha en pause fra "Gjester". Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minnie Emmerdale Skrevet 21. desember 2002 #9 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg bryr meg LITE om du er her eller ikke. Mange med meg, tror jeg. Godt at du sier "tror"- for hvis du ser på antall svar og antall leste på det jeg skriver så skjønner du at det er stikk motsatt. Milla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå