Gjest Huldali Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 Hei! Jeg tenker på å utdanne meg til stylist eller gå kurs for å bli stylist. Jeg bor i Oslo og ønsker å studere her i byen. Jeg har søkt en del på nettet men har ikke funnet noe skole eller noen kurs som tilbyr dette. Det eneste jeg finner er makeup skoler. Noen som vet om noen kurs eller utdannelsesteder der jeg kan studere til stylist i Oslo? Det gjør ikke noe at kursene eller skolen er på kveldstid eller ikke går over flere år. Det jeg ikke ønsker er brevkurs. Håper det er noen her inne som vet om noe for meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #2 Del Skrevet 6. juli 2006 Skal du bli stylist, tror jeg du må gjennom frisørskole (+læretid) og make- up skole, da begynner du å nærme deg stylist utdanningen. Jeg utdanner meg til stylist, og jeg går den veien...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huldali Skrevet 8. juli 2006 #3 Del Skrevet 8. juli 2006 Takk for svar! Har i løpet av tiden innsett at jeg må ta noe innen makeup for å bli stylist. Ønsker å kombinere det med en journalist utdanning for å kunne arbeide innen for mote og styling i et dameblad eller lignende. Problemet er at jeg syns det er så mye mer spennende med mote når det gjelder klær, enn makeup. Det jeg syns er mest interessant innen makeup er designet på sminken Er det forresten noen her inne som arbeider med nettopp det? Mote og styling i et dameblad? Jeg tenker ikke på å style modeller for et bilde som skal i et blad, men å skrive om mote for et blad. Hvis det er det, hvordan kom du dit du er i dag? Hvilken utdanning har du? Har du noen gode råd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå