Gå til innhold

Bruke som glidekrem..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ikke no galt i å bruke olivenolje..garantert.

Litt kliss å få vekk, men det er ofte glidemiddel også.

(olivenolje er også ypperlig sminkefjerner..det bruker jeg støtt og stadig)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fuktighetskrem!

Gjest Æsj æsj
Skrevet

Er vel ingen som smører inn fitta si med mat vel.....? :overrasket:

Skrevet

eggehvite skal være supert.

I allefall om man tempererer de nførst

Gjest Gjest
Skrevet
Er vel ingen som smører inn fitta si med mat vel.....? :overrasket:

Jo det er det! Husk det neste gang du skal lage mat da (svupp,svupp,svupp) :sjarmor:

Skrevet
Ja jeg ser det for meg, en skikkelig runde med full fart og halve rommet fullt opp med små bobler som flyr rundt i rommet. Samtidig så får man i hvert fall en skikkelig vask av genitaliene, he he.  :ler:

:legrine::legrine: herregud må jo være et syn for guder

Skrevet

Man skal ikke putte husholdnings ting i tissen!! De har helt feil pH verdi, noe som kan føre til sopp og sånt... Men da kan man bruke naturelle youghurt!

Skrevet

Og må ikke bruke olivenolje som sminkefjerner. Det blir altfor "tungt" for den tynne huden rundt øynene, noe som kan føre til poser under øynene... Og det vil vi ikke ha, vil vi vel?

Skrevet

Jeg ble en gang anbefalt Spenol som glidemiddel i forbindelse med "blokking" etter min "kjønnsskifteoperasjon". Jada, det funker som bare det, men jeg foretrekker vanlig glidekrem. Går en del av det nå her i huset, siden jeg ikke har naturlig smøring enda. Aner ikke om jeg får det heller, men det blir spennende å se. ;)

Skrevet
Man skal ikke putte husholdnings ting i tissen!! De har helt feil pH verdi, noe som kan føre til sopp og sånt... Men da kan man bruke naturelle youghurt!

Rapsolje og eggehvite er det ingenting i veien med! :)

Skrevet
Ja jeg ser det for meg, en skikkelig runde med full fart og halve rommet fullt opp med små bobler som flyr rundt i rommet. Samtidig så får man i hvert fall en skikkelig vask av genitaliene, he he.  :ler:

*Holder på å le meg ihjel* :legrine:

Gjest Chrizzy
Skrevet
Og må ikke bruke olivenolje som sminkefjerner. Det blir altfor "tungt" for den tynne huden rundt øynene, noe som  kan føre til poser under øynene... Og det vil vi ikke ha, vil vi vel?

Er du helt sikker på det? Jeg har hørt at kvinner i andre land ofte smører inn ansiktet med olivenolje, og at det skal være veldig bra?

Gjest Chrizzy
Skrevet

Jeg leste at man kunne smøre seg med olivenolje nedentil etter man hadde vasket seg, eller i forbindelse med vask. Dette skulle forhindre sopp.

Skrevet
Zalo fungerer faktisk. Trodde ikek på det da en kompis sa det men han hadde rett

Zalo funker som hårgele også det. Utprøvd en desperat dag på 80 tallet. Funka fint helt til det begynte å regne! :legrine:

Ville uansett ikke hatt oralsex etter Zalo som glidemiddel! :ler:

Gjest Elfrida
Skrevet

Zalo nedentil må jo være drepen på den bakteriefloraen man gjerne vil ha der! For ikke å snakke om uttørking av slimhinner.

Og balsam og krem - ikke noe parfyme og hårstæsj i mitt underliv takk.

Jeg tror jeg ville holdt meg til andre ting som jeg vet hva inneholder hvis jeg skulle være desperat. Matolje og eggehvite høres jo greit nok ut?

Gjest Gjesta
Skrevet
Zalo funker som hårgele også det. Utprøvd en desperat dag på 80 tallet. Funka fint helt til det begynte å regne! :legrine:

Hahaha, herlig! Fløy det bobler og skum opp fra håret ditt da?

Jeg har benyttet meg av babyolje i et "desperat" øyeblikk. Men jeg hadde nok aldri blitt så desperat at jeg hadde begynt å lete rundt i kjøkkenskapene!

Skrevet
Hahaha, herlig! Fløy det bobler og skum opp fra håret ditt da?

Jeg har benyttet meg av babyolje i et "desperat" øyeblikk. Men jeg hadde nok aldri blitt så desperat at jeg hadde begynt å lete rundt i kjøkkenskapene!

Det boblet så fint så! :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

God gammeldags vaseline (den gule kløver-boksen, vet dere).

• 3 uker senere...
Skrevet
Babyolje :ler:

Babyolje er mineralsk olje og er ikke egnet. Det er mange som raser over babyolje, det er den simpleste olje som finnes og er overhode ikke egnet til barnehud. Mineralske oljer er oljer laget på samme måte som motorolje, dvs pumpet opp av nordsjøen. Alle oljer som brukes på hud er vegitabilske, dvs laget av planter (babyolje og vaselin er de eneste unntakene jeg vet om), så jeg ville forsøkt olivenolje eller liknende. Det fine med olivenolje er jo at den smaker godt.

Nam nam, fitte med ekstra virgin olivenolje :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...