Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #1 Skrevet 3. juli 2006 Hva bruker dere hvis dere trenger litt ekstra smøring men ikke har glidekrem tilgjengelig? Noe spesielt som er å anbefalle? Kom med forslag, som virker! Både for jenter og gutter.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #3 Skrevet 3. juli 2006 Tenkte på litt mer fantasifulle ting enn det da
Malama Skrevet 3. juli 2006 #5 Skrevet 3. juli 2006 Gli som pokker er nå en ting, men om det er lurt å få inn der er en annen sak. Mange "fantasifulle saker", men ikke alt som er like lurt å putte inn på innsiden av seg selv på den måten...
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #6 Skrevet 3. juli 2006 Oliven eller rapsolje går greit det, men skal IKKE (!) brukes med kondomer
Gjest fluesmekker Skrevet 3. juli 2006 #8 Skrevet 3. juli 2006 Mange "fantasifulle saker", men ikke alt som er like lurt å putte inn på innsiden av seg selv på den måten... Ja, jeg ville ikke brukt olivenolje der nere.. Hva er safe å bruke da? Spytt er nå veldig greit og lett å få tak i, men det er da grenser for hvor mye man kan harke opp hvis man er tørr i kjeften
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #9 Skrevet 3. juli 2006 Vet rapsolje brukes hos kvinner som prøver bli gravide (jada, lange studier på snartgravid ), så jeg skulle tro det går greit for de fleste. Olivenolje er jeg ikke like sikker på.
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #10 Skrevet 3. juli 2006 Olivenolje er helt kurant, sundt skal det være også(men da inntas det kanskje oralt) :kgblunk:
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #11 Skrevet 3. juli 2006 Ja, jeg ville ikke brukt olivenolje der nere.. Hva er safe å bruke da? Spytt er nå veldig greit og lett å få tak i, men det er da grenser for hvor mye man kan harke opp hvis man er tørr i kjeften ← Det må da drepe all sexlyst når partneren begynner å harke opp spytt og slim for å bruke til smørning
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #13 Skrevet 3. juli 2006 Sennep funker bra. ← Oppfinsomt var det iallefall
Gjest lumina Skrevet 4. juli 2006 #15 Skrevet 4. juli 2006 har hørt at eggehvite (!) skal være bra for kvinner som vil bli gradive? ..må gli godt, det? :klø:
Gjest Gjest Skrevet 5. juli 2006 #17 Skrevet 5. juli 2006 Sennep funker bra. ← [/quote Guuud bedre, håper ingen tok det der seriøst. Man må for all del ikke sprute sennep i hønemor. Det er jo et veldig gammelt "russe stunt" å sprute det i rømpa på katter feks. Dvs. En katt løper visst til den faller om hvis den har fått noe det oppi der. Det svir noe inni ...... Dette var heller ikke et svar for å gi dyreplagere fikse ideer altså, men en veldig sterk advarsel. Ps. All form for olje funker jo selvfølgelig til dette formålet. Baby olje-gele er glimrende!
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #18 Skrevet 6. juli 2006 Zalo fungerer faktisk. Trodde ikek på det da en kompis sa det men han hadde rett
Buster Skrevet 6. juli 2006 #19 Skrevet 6. juli 2006 Zalo fungerer faktisk. Trodde ikek på det da en kompis sa det men han hadde rett ← Ja jeg ser det for meg, en skikkelig runde med full fart og halve rommet fullt opp med små bobler som flyr rundt i rommet. Samtidig så får man i hvert fall en skikkelig vask av genitaliene, he he.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå