mee mee Skrevet 3. juli 2006 #1 Del Skrevet 3. juli 2006 noen av dere som jobber på butikker som h&m, bikbok, cubus og slike butikker..? hvordan er det FAKTISK å jobbe der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2006 #2 Del Skrevet 3. juli 2006 Jobbet på H&M i flere år, trivdes kjempegodt, men det kommer jo litt an på daglig leder også da. Som kjede var det hvertfall ok å jobbe der, ikke noe tull og grei lønn + en liten bonus (vet ikke om de fortsatt har den). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LilSweetie Skrevet 4. juli 2006 #3 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg jobbet i en interiørbutikk før, og det var helt fint. Hyggelig, ryddig jobb, og lærte litt om produktene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blueberry Skrevet 4. juli 2006 #4 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg jobbet i klesbutikk før, og det var veldig hyggelig. Grei kjede. Men jeg sluttet pga kollegaene...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xora Skrevet 4. juli 2006 #5 Del Skrevet 4. juli 2006 Jeg har jobbet på Shell - var helt ok jobb det. Og grei lønn når man tok med tilleggene for helg, kveld og natt. Dessuten hadde jeg en fantastisk kollega jeg jobbet med på natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 4. juli 2006 #6 Del Skrevet 4. juli 2006 Jobber på h&m ved siden av studier. Veldig grei jobb, ordnede forhold, personalrabatt og bonus. Lønna er ok. Det kommer selvsagt også ann på arbeidsmiljøet i den enkelte h&m-butikk også, der jeg er nå er det veldig godt miljø og vi har en fantastisk sjef. Men har også jobbet på en annen h&m tidligere, og der var det ikke spesielt bra miljø, sjefen for den butikken var heller ikke noe noe å skryte av.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. juli 2006 #7 Del Skrevet 6. juli 2006 Åssen får man jobb på H&M? ingen som vil ta imot søknad, eller noe å referere til om man vil ringe eller sende mail, vedder på at det kun går på bekjentskap. Det er så dritt når man ikke kjenner noen som allerede jobber i butikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #8 Del Skrevet 6. juli 2006 Åssen får man jobb på H&M? ingen som vil ta imot søknad, eller noe å referere til om man vil ringe eller sende mail, vedder på at det kun går på bekjentskap. Det er så dritt når man ikke kjenner noen som allerede jobber i butikk... ← Det er jo en fordel å ha jobbet i butikk før. Kanskje må man ha en "drittjobb", feks i en dagligvarebutikk først. Man må gjerne jobbe seg litt oppover. Og det få jobb på Rimi er nok lettere enn å få jobb på H&M. Jeg jobber ikke i noen av de butikkjedene som har blitt omtalt her. Men jeg jobber i en butikk det er populært å jobbe og der det stadig er innom folk og spør etter jobb. Jeg har imidlertid tidligere jobbet i dagligvarebutikk, og da sto jeg sterkere da jeg søkte den jobben jeg nå har. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 6. juli 2006 #9 Del Skrevet 6. juli 2006 Jeg jobber i Cubus og trives veldig godt. Har vært der i mange år. Lønna er vel ganske lik som i resten av bransjen. Har vært innom ganske mange av butikkene i min region nå, og det er selvfølgelig store interne forskjeller. Noen steder trives man godt, andre steder trives man ikke, og noen steder passer man rett og slett ikke sammen med de man jobber med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 6. juli 2006 #10 Del Skrevet 6. juli 2006 Hvordan få jobb på H&M? Jeg fikk jobb gjennom vikarbyrå, mange H&M bruker Addeco. Er du flink til å jobbe og gjør et godt inntrykk, blir du kanskje spurt om å begynne der, om de trenger folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå