Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

Nå skal jeg til byen å kjøpe meg volum på boks, men jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe. Håret henger rett ned, og jeg vil ha litt mer volum!

Noe dyre greier blir det nå ikke, så jeg trenger tips til rimelige greier enten det er voks, gele eller hårspray.

Endret av d'Arc
Videoannonse
Annonse
Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

ååå, vær så snill og ikke svare alle på en gang da. :tunge1:

Endret av d'Arc
Gjest Gjest
Skrevet

Stiller meg i kø! ;)

Jeg har et produkt fra Lee Stafford (frisør i England) som er voksspray. Jeg har ikke prøvd den så mye. Førsteinntrykket er bra, men tror jeg skulle hatt en hårspray i tilleg. Den lukter godt! Kommer til å kjøpe flere produkter i denne serien når jeg har brukt opp de andre hårproduktene mine.

Lee Stafford finnes kun på Vita! Knall rosa... :)

Gjest Gjest
Skrevet

Så at hårskum fra Garnier (?) ble anbefalt i et blad. Tror den heter XXL og flasken er grønn. Den har jeg tenkt å prøve i hvertfall. Kostet under 50 kr.

Skrevet
Så at hårskum fra Garnier (?) ble anbefalt i et blad. Tror den heter XXL og flasken er grønn. Den har jeg tenkt å prøve i hvertfall. Kostet under 50 kr.

syns den var helt grei.. men vet ikke så mye om hvordan det egentlig skal være så.

Gjest d'Arc
Skrevet (endret)

Jøss! Det var den jeg kjøpte. Jeg synes den fungerer greit. :)

Endret av d'Arc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...