Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

forsvinne=???

først sier de en ting men når en sier at en liker de tilbake da trekker de seg unna og blir meget bortevekk*

ellers litt for opptatt av seg selv og sin familie og glemmer sin partner.. andre som opplevd dette-- leser på nett om kreps at det er ganske typisk de setter blodsband til de grader så langt foran partner.. hva skal til for få han litt mer intens i et parforhold..

leste også en skal aldri si en elsker en kreps for da forsvinner de.. de liker ikke vite.. dette virker jo meget slitsomt spill...

Videoannonse
Annonse
Gjest LilSweetie
Skrevet

Jeg tror ikke egenskaper har så mye med astrologi å gjøre. Er noen mennesker som er som du sier, men prøv å bli kjent med ham uten å analysere ham utfra stjernetegnet!

Skrevet

Jeg tror heller ikke på at dette har så mye med stjernetegnet å gjøre, men min forlovede er en krepsemann. Og dette kan jeg fortelle om ham.

Jeg elsker ham. Han vet det. Jeg forteller ham det mange ganger for dagen.

Vi har vært sammen i 5 år, han har blitt fortalt at han er elsket i 5 år. Han har ikke blitt borte, tvert imot har han fridd.

Han prioriterer ikke "familien" (blodsbånd) før meg, men tvert imot sier han at vi to er en familie.

Skrevet
Jeg tror heller ikke på at dette har så mye med stjernetegnet å gjøre, men min forlovede er en krepsemann. Og dette kan jeg fortelle om ham.

Jeg elsker ham. Han vet det. Jeg forteller ham det mange ganger for dagen.

Vi har vært sammen i 5 år, han har blitt fortalt at han er elsket i 5 år. Han har ikke blitt borte, tvert imot har han fridd.

Han prioriterer ikke "familien" (blodsbånd) før meg, men tvert imot sier han at vi to er en familie.

hvor raskt sa du at du elsket han.. har lyst si det jeg men lurer på om han blir skremt.. han har ikke sagt det til meg men sier han er glad i meg.med blodsbånd mener jeg hans barn er sånn langt før meg på alle måter.. tenkte menn med barn ville inkludere en kjæreste bedre.....syns bare mye av det jeg leste om krepsen stemte med slik han er.. sier ikke han skal sette barna bak meg men at en selv skal føle seg så uviktig er vel jo ikke noe bra...el lite verd..

Skrevet
Jeg tror ikke egenskaper har så mye med astrologi å gjøre. Er noen mennesker som er som du sier, men prøv å bli kjent med ham uten å analysere ham utfra stjernetegnet!

går selvsagt ikke blindt på stjærnetegn men dette med familie og kreps har alltid stemt på de jeg møtt er da glad i min familie selv men virker som krepsen ikke tenker på annet---

Skrevet
hvor raskt sa du at du elsket han..  har lyst si det jeg men lurer på om han  blir skremt.. han har ikke sagt det til meg men sier han er glad i meg.med blodsbånd mener jeg hans barn er sånn langt før meg på alle måter.. tenkte menn med barn ville inkludere en kjæreste bedre.....syns bare mye av det jeg leste om krepsen stemte med slik han er.. sier ikke han skal sette barna bak meg men  at en selv skal føle seg så uviktig er vel jo ikke noe bra...el lite verd..

Vel, han har ikke barn da, så den problemstillignen har jeg ikke vært borti.

Men jeg sa vel at jeg elsket ham... svært tidelig. Husker ikke helt når, men det var "altfor tidelig" ifølge de fleste. Men det bare glapp ut av meg, jeg følte det jo.

Og skremt bort har han aldri blitt. Men, jeg anser ham som en person komplett uavhengig av når han tilfeldigvis ble født (han skulle jo ikke egentlig vært kreps heller da, kanskje, han er jo født en måned før termin.)

Men, ettersom jeg anser horoskoper som like troverdig som donald (men nesten like underholdende også, i små doser, så jeg leser av og til horoskopet mitt) så tenker jeg ikke akkurat på dette som relevant.

Skrevet
Vel, han har ikke barn da, så den problemstillignen har jeg ikke vært borti.

Men jeg sa vel at jeg elsket ham... svært tidelig. Husker ikke helt når, men det var "altfor tidelig" ifølge de fleste. Men det bare glapp ut av meg, jeg følte det jo.

Og skremt bort har han aldri blitt. Men, jeg anser ham som en person komplett uavhengig av når han tilfeldigvis ble født (han skulle jo ikke egentlig vært kreps heller da, kanskje, han er jo født en måned før termin.)

Men, ettersom jeg anser horoskoper som like troverdig som donald (men nesten like underholdende også, i små doser, så jeg leser av og til horoskopet mitt) så tenker jeg ikke akkurat på dette som relevant.

er jo en annen ting tro på personlighesttrekk til tegn /tendenser for tegn enn tro på horoskop--- tror ikke på horoskop selv men personlighettrekk ved tegn vet jeg stemmer ser både på venner og søsken som er så typiske for sine tegn...

feks jomfruen som er så pertentlig.. de missliker griseri på alle måter har hatt 5 jomfruvenninner alle helt like der feks hu ene må ha pålegget lagt så fint på brødet,noen av tåler ikke få en flekk på gulvet,og de andre er sånn som kikker og alle gafler og fat før de spiser uansett hvor de er.. jomfruer er jo så opptatt av renslighet -- i høyere grad enn andre..

ehh avspåoring ..jaja

Skrevet

Vel, jeg er meeeeeeget lite typsik løve selv, sammenlignet med hvordan "løver skal være", og for meg er altså dette med hvordan jeg burde være som person fordi jeg er født i august likestilt med horoskoper. Fordi, jeg tror ikke på det dette heller.

Derfor anser jeg min forloved som en MANN, ikke en KREPSEMANN. Men haner en mann født i krepsens tegn, og jeghar beskrevet ham for deg, altså motsatt av hvordan du sier en kreps skal være. Og jeg er i stor grad motsatt av hvordan en løve skal være. Men vi er nå oss likevel.

Men min erfaring med en mann som er kreps er altså at han setter meg høyest, ikke lar seg skremme bort, ikke forsvinner. Men det betyr ikke at "din" er lik, selv om de er født på samme tid av året...

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg er gift med en krepsemann, og om det er stjernetegnet eller personlige egenskaper vet jeg ikke, men en mer lojal ektefelle kan du lete lenge etter!

Han er veldig familieorientert, og uansett hva han gjør, så er familien førsteprioritet. Og familien er meg og barna, selv om han er nært knyttet til sine foreldre også.

Har ved et par anledninger hatt konflikt med hans foreldres syn i forhold til vår barneoppdragelse (vi er litt strengere med godteri enn dem), og da har han uten å blunke støttet meg mot sine foreldre, det er barna og jeg som er hans nærmeste familie.

Da vi først ble sammen var han akkurat ferdig med et langt samboerskap, og fortalte meg at det kunne ta en tid før han kunne si til meg at han elsket meg, han måtte bli trygg på at jeg ikke forsvant før han sa de magiske ordene... etter dette tok det ca 3 uker før han "erklærte sin kjærlighet" til meg.

Jeg har sagt at jeg elsker ham i mange år, og han har ennå ikke blitt borte.

Min krepsemann er ukomplisert: det du ser er det du får, på godt og vondt!

Det eneste som er "negativt" med min mann, er at i og med at han er så familiekjær, så har han hatt en tendens til sterk sjalusi, men dette fikk jeg plukket av ham etter veldig kort tid. Nå er han roligheten selv, kanskje litt for mye av det gode av og til... :ler:

Skrevet
Jeg er gift med en krepsemann, og om det er stjernetegnet eller personlige egenskaper vet jeg ikke, men en mer lojal ektefelle kan du lete lenge etter!

Han er veldig familieorientert, og uansett hva han gjør, så er familien førsteprioritet.  Og familien er meg og barna, selv om han er nært knyttet til sine foreldre også. 

Har ved et par anledninger hatt konflikt med hans foreldres syn i forhold til vår barneoppdragelse (vi er litt strengere med godteri enn dem), og da har han uten å blunke støttet meg mot sine foreldre, det er barna og jeg som er hans nærmeste familie.

Da vi først ble sammen var han akkurat ferdig med et langt samboerskap, og fortalte meg at det kunne ta en tid før han kunne si til meg at han elsket meg, han måtte bli trygg på at jeg ikke forsvant før han sa de magiske ordene... etter dette tok det ca 3 uker før han "erklærte sin kjærlighet" til meg.

Jeg har sagt at jeg elsker ham i mange år, og han har ennå ikke blitt borte.

Min krepsemann er ukomplisert: det du ser er det du får, på godt og vondt!

Det eneste som er "negativt" med min mann, er at i og med at han er så familiekjær, så har han hatt en tendens til sterk sjalusi, men dette fikk jeg plukket av ham etter veldig kort tid.  Nå er han roligheten selv, kanskje litt for mye av det gode av og til... :ler:

ja det med familie er jo det jeg sier.. bare at jeg føler meg ikke som end el av familien enno... og mulig jeg ikke blir innlemmet helt vet ikke.han har jo egne barn med ei annen og har sagt barna er viktigst hundre ganger ..syns det er unødig å si dette til meg hele tiden..som om en skal klare bli happy av høre at en aldri vil bli likestillt..

- føler bare han hater bli pushet-- mener ikke jeg pusher heller men ville gjerne sett han hver dag... noe han ikke har tid til.. :(tenkte alle som er forelsket vil se den utkårede hver dag eller iallfall ofte men der er han ulik meg iallfall.. derfor lurer jeg vel på om jeg er den som føler sterkest-- og hva gjør en i et slikt forhold... men er vel vanskelig føle like mye ------- :sjenert:

Gjest Gustenpus
Skrevet
forsvinne=???

først sier de en ting men  når en sier at en liker de tilbake da trekker de seg unna og blir  meget bortevekk*

ellers litt for opptatt av seg selv og sin familie  og glemmer sin partner..  andre som opplevd dette-- leser på nett om kreps at det er ganske typisk de setter blodsband til de grader så langt foran partner.. hva skal til for  få han litt mer intens i et parforhold..

leste også en skal aldri si en elsker en kreps for da forsvinner de.. de liker ikke vite.. dette virker jo meget slitsomt spill...

De klyper og er ikke så glad i veldig varmt vann ... Men ordentlig deilige!

Skrevet
De klyper og er ikke så glad i veldig varmt vann ... Men ordentlig deilige!

sikker på du referer til en mann nå`?men du har rett de liker klype..

Gjest Gjest
Skrevet
ja det med familie er jo det jeg sier.. bare at jeg føler meg ikke som end el av familien enno... og mulig jeg ikke blir innlemmet helt vet ikke.han har jo egne barn med ei annen og har sagt barna er viktigst hundre ganger ..syns det er unødig å si dette til meg hele tiden..som om en skal klare bli happy av høre at en aldri vil bli likestillt..

- føler bare han hater bli pushet-- mener ikke jeg pusher heller men ville gjerne sett han hver dag... noe han ikke har tid til.. :(tenkte alle som er forelsket vil se den utkårede hver dag eller iallfall ofte men der er han  ulik meg iallfall.. derfor lurer jeg vel på om jeg er den som føler sterkest-- og hva gjør en i et slikt forhold... men er vel vanskelig føle like mye ------- :sjenert:

Hvis din mann er lik min (krepse)mann på dette området, så er du nok likestilt med barna følelsesmessig.

Men om han kommer i en situasjon der han må velge mellom å møte deg (kjæresten) eller barna, så vil han velge barna uten å tvile!

Har han blitt sviktet av barnas mor? I så fall kan han ha vansker med å slippe deg for nært for tidlig! Han vil kanskje ikke involvere barna før han er sikker på at du vil være en del av livet deres "for alltid".

Ingen liker å bli presset, minst av alt en såret mann, og om han føler at dette går for fort så vil han trekke seg tilbake.

Jeg er hverken mann eller kreps, men jeg har selv opplevd en "frier" så intens at jeg ble skremt! Jeg fant på alle mulige unnskyldinger for å hold ham på avstand. Mannen var hyggelig og sikkert kjempesnill, men jeg fikk ikke tid til å bli kjent med ham før han "overfalt" meg med å ville være sammen med meg hele tiden, møte familien min, alle vennene, jobben, han sa at han elsket meg og at han ville være i livet mitt alltid...

Kan din kjæreste oppleve deg på en lignende måte (selv om du ikke mener å være slik? Kan han føle deg så intens at han trekker seg tilbake (inni skallet sitt)?

Jeg forstår at dette kan føles sårt for deg, men om du er forelsket i ham, gi ham litt tid, litt rom, vis at du er der når han er klar for å være sammen med deg (uten å slutte å leve ditt eget liv i påvente av en telefon fra ham), så får du temmelig fort svaret på om han føler det samme for deg.

Lykke til!

Gjest jente til kreps
Skrevet

Jeg har en krepsegutt!

Jeg har sagt at jeg elsker ham, han har ikke stukket :)

Men det er utrolig sant at familien står først, men jeg tror heller det har noe med kulturen han kommer fra enn at han er kreps..

Har opplevd å bli satt til side for familien et par ganger, men overlever det!

Han er min skjønne krepsegutt, vil aldri gi slipp på ham!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...